plusresetminus
برندینگ در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان پیاده‌سازی شد
نفت آرا:در مراسمی که با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ نفت و گاز پارسیان برگزار شد،برای اولین بار از برند بوک هلدینگ رونمایی شد .
به گزارش روابط عمومی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، این هلدینگ که به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین هلدینگ‌های کشور در حوزه پتروپالایشی، نقشی کلیدی در صنعت نفت و گاز ایران ایفا می‌کند؛ متناسب با شرایط روز و روند تغییرات مستمر در محیط اقتصادی و بازارهای جهانی، نیازمند به‌روزرسانی برخی مولفه‌های کلیدی به ویژه در حوزه برندینگ و بازاریابی بوده و لذا اقدامات مناسب در این زمینه جایگاه پارسیان را در عرصه داخلی و بین‌المللی بیش از پیش تقویت می نماید.
 در این راستا بروزرسانی برخی شاخصها و ری‌برندینگ هویت هلدینگ نفت و گاز پارسیان یک گام استراتژیک و ضروری بوده تا با حفظ اصالت و فرم‌های اصلی، لوگوی شرکت بهینه‌سازی گردد.
در طراحی جدید انجام شده، متناسب با ماهیت هلدینگ و همچنین برخی شاخصهای اقتصادی و زیست محیطی، ضمن هویت‌بخشی قابل شناسایی مرتبط با فرایندهای هر یک از زیرمجموعه ها،  تلاش گردیده انسجام و یکپارچه‌سازی برای طراحی لوگو و توسعه برندینگ در زیرمجوعه های هلدینگ نیز مد نظر قرار گیرد.
روابط عمومی هلدینگ نفت و گاز پارسیان افزود، در طراحی جدید انجام شده، علاوه بر اهتمام به جلوه های بصری و مولفه های ماموریتی، الزامات قانونی مربوط به ابعاد، اندازه و فرمت های استاندارد در خصوص لوگو لحاظ گردیده است.
https://naftara.ir/vdcgnz9q.ak93n4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما