تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین گازی و نفتی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس امضا شد.
plusresetminus
امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین نفت و گاز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در ادامه برنامه‌های کلان وزارت نفت به‌منظور توسعه میادین با مشارکت شرکت‌های پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین گازی و نفتی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های اکتشاف و تولید و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی محصولات پتروشیمی منعقد شد.
پس از هماهنگی‌های انجام شده میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پتروشیمی، به‌منظور توسعه و تقویت همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در حوزه میادین گازی و نفتی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در میادین گازی و نفتی با حضور «محمدرضا زهیری» مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران و «علی عسگری» مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در محل غرفه هلدینگ خلیج فارس منعقد شد.
به موجب این تفاهم نامه، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به‌عنوان یکی از شرکت‌های برجسته و فعال اکتشاف و تولید و با سرمایه‌گذاری هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، درآینده نزدیک سهم بسزایی در اجرای پروژه های اکتشاف و تولید کشور و شتاب بخشی به توسعه میادین گازی و نفتی خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه منجر به توسعه همه جانبه همکاری‌های میان دو شرکت به‌ویژه در حوزه بالادست نفت و گاز شده و شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به‌عنوان شرکت امین و معتبر صنعت نفت کشور، در ایفای برنامه های مشترک با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcb.fbfurhbs9iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما