کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین نفت و گاز

27 ارديبهشت 1401 ساعت 9:19

تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین گازی و نفتی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس امضا شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در ادامه برنامه‌های کلان وزارت نفت به‌منظور توسعه میادین با مشارکت شرکت‌های پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین گازی و نفتی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های اکتشاف و تولید و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی محصولات پتروشیمی منعقد شد.
پس از هماهنگی‌های انجام شده میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پتروشیمی، به‌منظور توسعه و تقویت همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در حوزه میادین گازی و نفتی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در میادین گازی و نفتی با حضور «محمدرضا زهیری» مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران و «علی عسگری» مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در محل غرفه هلدینگ خلیج فارس منعقد شد.
به موجب این تفاهم نامه، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به‌عنوان یکی از شرکت‌های برجسته و فعال اکتشاف و تولید و با سرمایه‌گذاری هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، درآینده نزدیک سهم بسزایی در اجرای پروژه های اکتشاف و تولید کشور و شتاب بخشی به توسعه میادین گازی و نفتی خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه منجر به توسعه همه جانبه همکاری‌های میان دو شرکت به‌ویژه در حوزه بالادست نفت و گاز شده و شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به‌عنوان شرکت امین و معتبر صنعت نفت کشور، در ایفای برنامه های مشترک با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.
انتهای پیام/.
 


کد مطلب: 3539

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/3539/امضای-تفاهم-نامه-همکاری-توسعه-میادین-نفت-گاز

نفت آرا
  https://www.naftara.ir