رویداد فناورانه پتروفن زون۲ در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گشایش یافت.
plusresetminus
افتتاح رویداد فناورانه پتروفن زون۲ در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت :  رویداد فناورانه پتروفن زون۲   با هدف شناسایی و حل موضوعات فناورانه شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار می شود .
برزگر افزود : در رویداد پتروفن زون۲ بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان از سراسر کشور حضور  و در جلسات تخصصی در محل مجتمع‌های پتروشیمی ،  گفت و گو با مدیران و کارشناسان مربوطه و بررسی  ۸۲ نیاز فناورانه شرکت می کنند.
وی ادامه داد :  برگزاری رویداد پتروفن زون۱ در سال گذشته ثمرات خوبی برای صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه به همراه داشت و از مجموع ۲۴ تفاهمنامه منجر به انعقاد ۶ قرار داد میان شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های پتروشیمی گردید و ۳ تفاهمنامه نیز در آستانه انعقاد قرارداد هستند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اشاره به عمر بالای ۲۰ سال شرکت‌های پتروشیمی و ظرفیت ۳۰ میلیارد دلاری ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از وجود فرصت‌های بسیار در حوزه‌های حل مسائل شرکت‌های پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش مهندسی معکوس و خودکفایی، HSE، افزایش بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی، افزایش کیفیت، جلوگیری از واردات، محیط زیست و توسعه برای دانش بنیان‌ها خبر داد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdciuraz.t1azw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما