کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح رویداد فناورانه پتروفن زون۲ در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

16 مهر 1402 ساعت 10:46

رویداد فناورانه پتروفن زون۲ در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گشایش یافت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت :  رویداد فناورانه پتروفن زون۲   با هدف شناسایی و حل موضوعات فناورانه شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار می شود .
برزگر افزود : در رویداد پتروفن زون۲ بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان از سراسر کشور حضور  و در جلسات تخصصی در محل مجتمع‌های پتروشیمی ،  گفت و گو با مدیران و کارشناسان مربوطه و بررسی  ۸۲ نیاز فناورانه شرکت می کنند.
وی ادامه داد :  برگزاری رویداد پتروفن زون۱ در سال گذشته ثمرات خوبی برای صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه به همراه داشت و از مجموع ۲۴ تفاهمنامه منجر به انعقاد ۶ قرار داد میان شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های پتروشیمی گردید و ۳ تفاهمنامه نیز در آستانه انعقاد قرارداد هستند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اشاره به عمر بالای ۲۰ سال شرکت‌های پتروشیمی و ظرفیت ۳۰ میلیارد دلاری ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از وجود فرصت‌های بسیار در حوزه‌های حل مسائل شرکت‌های پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش مهندسی معکوس و خودکفایی، HSE، افزایش بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی، افزایش کیفیت، جلوگیری از واردات، محیط زیست و توسعه برای دانش بنیان‌ها خبر داد.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 11250

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/11250/افتتاح-رویداد-فناورانه-پتروفن-زون۲-منطقه-ویژه-اقتصادی-پتروشیمی-ماهشهر

نفت آرا
  https://www.naftara.ir