«حسن بهرام‌نیا» در ادامه برنامه های سفر به دهلران، ناحیه پایین دستی پتروشیمی را افتتاح کرد.
plusresetminus
آغاز عملیات اجرایی ناحیه پایین دستی پتروشیمی دهلران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پروژه های مورد نیاز این کارخانه، مخزن آب ۲۰۰۰ مترمکعب، شبکه داخلی برق، شبکه روشنایی معابر، شبکه توزیع آب، جدول گذاری و آسفالت است و در مجموع برای احداث این طرح ۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.
بهرام‌نیا در جریان آغاز عملیات اجرایی ناحیه پایین دستی پتروشیمی دهلران در دیدار باجمعی ازمردم این‌شهرستان با عنوان این مطلب که یکی از موارد مهم جهت توسعه تولید وصنعت، احداث شهرک های صنعتی است، اضافه کرد: رفع مشکل اشتغال وبیکاری با توسعه واحدهای تولیدی وجذب سرمایه‌گذار امکان پذیر است.
وی گفت: یکی از مزیت های شهرک های صنعتی وجود همه امکانات بصورت مجتمع است که در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد و روز به روز شاهد توسعه آنها هستیم.
استاندار ایلام تأکید کرد: بعد از تکمیل شدن همه زیرساخت ها، بلافاصله به نواحی پایین دستی پتروشیمی زمین واگذار گردد تا ساخت و سازها آغاز و تامنجر به تولید شود.
بهرام‌نیا درپایان به مدیران مرتبط در استان هشدار داد و گفت: پروژه هایی که کلنگ زنی می شوند نباید به حال خود رها شوند وباید سریعاً نسبت به اجرای آنها اقدام شود.
همچنین استاندار ایلام در جریان بازدید از زیرساخت های اربعین در شهرستان دهلران از حسینیه فاطمه الزهرا(س) و راه کربلا بعنوان اماکن اسکان زائران اربعین بازدید بعمل آورد.
استاندار ایلام در این بازدید با بیان اینکه مراکز اقامتی شهرستان های زائرپذیر در اربعین تجهیز می شوند، از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز اماکن اقامتی زائران در شهرستان دهلران خبر داد.
وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه شهرستان دهلران بعنوان یکی از ورودی های مهم زائران اربعین انجام گرفته و امکان اقامتی آماده میزبانی هستند.
بهرام‌نیا گفت: تمام هم و غم مجموعه مدیریت استان تلاش برای فراهم کردن زیارت راحت و آسان و ارزان است و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
‌ اصول کار دولت سیزدهم عدالت محوری است که این مهم باید نصب العین همه مدیران باشد/بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است.
حسن بهرام‌نیا،در دیدار با امام جمعه دهلران افزود: با عنایت به وسعت، جمعیت و میزان برخورداری هر شهرستان اعتبارات، تسهیلات و امکانات بین آن توزیع می شود.
وی افزود: در طول ۹ ماه گذشته که در استان ایلام کار را آغاز کردیم و به گفته معاون اول رئیس جمهور اقداماتی که باید در طول یک سال و یا دوسال انجام می شد چندین ماهه انجام شده است که این مهم نشانگر کار جهادی مدیران استان است که باید استمرار داشته باشد.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: از مسیر بیشه دراز و دهلران – اندیمشک عملیات عمرانی شتاب بیشتری گرفته و ایلام به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: همه ما عنایت خاصی به شهرستان دهلران داریم چرا که مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس ایفای نقش کردند و این شهرستان قدمگاه رزمندگان عزیزی است که با تمام وجود برای برای اعتلاء اقتدار نظام اسلامی تلاش کردند.
وی با اشاره به جایگاه مهم شهرستان دهلران در استان گفت: برای توسعه صادرات و رشد پیشرفت شهرستان و بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است.
دکتر بهرام نیا اضافه کرد: مدیران استان های معین و مدیران شرکت های نفت و گاز و در شهرستان دهلران همه باید برای اربعین و باشکوه شدن این کنگره بزرگ کمک رسانی کنند.
امام جمعه دهلران نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت با اشاره به وسعت دهلران و شرکت های نفتی گفت: انتظار است به اعتبارات دهلران توجه ویژه و در بودجه اربعین دهلران ویژه دیده شود.
حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحسن موسوی» بر ضرورت توجه به راه ها و نهضت راه سازی در استان و دهلران تاکید و گفت: این دولت بخوبی بدهی ها را پرداخت کرده و خواستاریم که ریل و راه آهن در دهلران اجرایی و تسریع شود.
وی از همت استاندار در بحث اربعین تقدیر و افزود: ۴۰ موکب بصورت رسمی در دهلران فعالیت دارد و توجه به چیلات از دیگر مطالبات است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc.pq0a2bqo1la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما