چاره‌ای نیست، هر آمدنی را رفتنی است و هر صعودی را فرودی و این قافله می‌رود تا به مقصد و میل مردم بچرخد و از قِبل این تحولات و بالا و پایین شدن‌ها، شاید اموری بهتر پدید آید. باید در مقابل این اجل و این تقدیر و تغییرها صبور بود و تمکین‌کردن و چموشی نکرد تا راحت‌تر بگذرد.
plusresetminus
قبض روح مدیریتی نزدیک است:ضرورت پالایش مدیران نفتی
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،بنابراین ضرورت پالایش مدیران در صنعت نفت ،گاز،پالایش و پتروشیمی بازمانده از دولت قبل، گذشته از آنکه پاسخ به مطالبه بحق مردم در راستای برکناری بانیان وضع موجود است، مبتنی‌بر یک منطق بدیهی مدیریتی نیز است و آن اینکه ایجاد تحول و تغییر وضع موجود درجهت برنامه‌های اعلامی هر دولتی با وجود کسانی در سطوح مختلف مدیریتی که به مبانی اعتقادی آن دولت باور ندارند و منظومه فکری ایشان کاملا در تقابل با آرمان‌های آن دولت است، امری است نامعقول و حتی ناممکن.
به‌هرحال این سرنوشت محتوم هر مدیریتی است که برآمده از رأی و نظر مردم است و مردم نظر می‌دهند که کسی بماند یا برود و این تحولات همیشه بوده و خواهد بود، کمااینکه روزی همین مردم نظر داده بودند که مدیران فعلی بیایند و زمانی که اینها آمدند، آن مدیران قبلی بقول عباس عبدی جل‌وپلاس را جمع کردند و کوچ کردند.
دولت از دیروز هفتم مردادماه رسما کار خود را آغاز کرده چیزی تا انتخاب وزرا باقی نمانده  و پس از آن اندک‌اندک تغییرات در صنعت نفت،گاز پالایش و پتروشیمی شروع می شود و این فرایند به‌مانند آن است که به بیماری بگویند تا دو سه ماه دیگر کارت تمام است و خود را آماده رفتن کن که همگی به‌سوی خداوند بزرگ (جل و علا) خواهیم رفت. این مدت دو سه‌ماهه به‌مانند اجلی است که معلق است و موسم مقدر و محتوم شدنش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و همانند عزرائیل بر فراز سر مدیران می‌چرخد و منتظر اذن قبض است و تا بدین‌وسیله دوران مدیریت را به پایان برساند.
آن‌گونه که از متن و بطن جامعه و سطح میدانی آن برمی‌آید و باتوجه‌به رأی مردم، مردم خواهان تغییر کامل مدیران هستند و نسبت به عملکرد مدیران ناراضی بوده که درصدد تغییر برآمدند و امید دارند با تحول در سیستم کشور و به تبع آن صنعت نفت، نفس راحتی کشیده و روح مدیریتی تازه و مبتکرانه و خلاقانه‌ای به سیستم نفت دمیده شود و دیگر از مدیریت فعلی خسته شده‌اند.
امید است که با تغییراتی که از اواخر شهریور و مهرماه و... آغاز می‌شود، واقعاً تحولاتی نیکو و شایسته اتفاق افتد که در راستای منافع مردم و خدمت به آنان باشد و مدیران دلسوز و فعال و اهل عمل و همراه با مردم منصوب شوند که در پی منافع جامعه و نه منافع شخصی ، باندبازی و... باشند و مردم یکبار دیگر ناامید نشوند، آن‌گونه که از بعضی مدیران شعاری انقلابی و پای‌کار و جهادی صرفاً حرف دیدند و هیچ!
 
https://naftara.ir/vdcd9z0f.yt0kx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما