مدیر عامل پترول گفت: هلدینگ‌های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانه‌زنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.
plusresetminus
هلدینگ‌ های پتروشیمی باید به ازای هر محصول کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رشید قانعی، مدیر عامل پترول اظهار کرد: هلدینگ‌های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانه‌زنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.
وی افزود: کارگروه صنعت اوره ایران، یک مثال موفق از این هم‌افزایی‌هاست.
مدیرعامل پترول گفت: همزمان با تحریم‌های ظالمانه دشمنان، به خاطر کم‌شدن بازارهای هدف و باخبربودن تاجران کشورهای خارجی از این محدودیت‌ها، گاهی شرکت‌های پتروشیمی مجبور به فروش محصولات‌‌شان کمتر از قیمت‌های منطقه‌ای می‌شوند و البته بعضا رقابت‌های مخرب پتروشیمی‌ها، این مسئله را بغرنج‌تر می‌کند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc.iq4a2bqoila82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما