کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هلدینگ‌ های پتروشیمی باید به ازای هر محصول کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند

24 ارديبهشت 1402 ساعت 10:15

مدیر عامل پترول گفت: هلدینگ‌های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانه‌زنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رشید قانعی، مدیر عامل پترول اظهار کرد: هلدینگ‌های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانه‌زنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.
وی افزود: کارگروه صنعت اوره ایران، یک مثال موفق از این هم‌افزایی‌هاست.
مدیرعامل پترول گفت: همزمان با تحریم‌های ظالمانه دشمنان، به خاطر کم‌شدن بازارهای هدف و باخبربودن تاجران کشورهای خارجی از این محدودیت‌ها، گاهی شرکت‌های پتروشیمی مجبور به فروش محصولات‌‌شان کمتر از قیمت‌های منطقه‌ای می‌شوند و البته بعضا رقابت‌های مخرب پتروشیمی‌ها، این مسئله را بغرنج‌تر می‌کند.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 8922

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/8922/هلدینگ-های-پتروشیمی-باید-ازای-محصول-کارگروه-مشترک-بازرگانی-ایجاد-کنند

نفت آرا
  https://www.naftara.ir