مدیر مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: عمده مشکلات مردم در تماس با این مرکز مربوط به کارت‌های سوخت است که توصیه می‌کنیم برای رفع این مشکلات از کارت شخصی خود استفاده کنند.
plusresetminus
روش پیگیری مشکلات مربوط به کارت سوخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، الناز نجفی گفت: هموطنان می‌توانند هرگونه مشکل در جایگاه‌های سوخت یا مشکلات مربوط به کارت سوخت خود را از طریق تماس با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره ۰۹۶۲۷ پیگیری کنند.
وی درباره جزئیات و فعالیت این مرکز افزود: مشکلات مربوط به صدور کارت، پیگیری کارت‌های باقی مانده در باجه‌های معطله پستی، شکایت از جایگاه‌های سوخت، مشکلات مربوط به سهمیه‌های عملکردی خودروهای گازوئیل سوز و این قبیل مسائل، قابل پیگیری از این مرکز هستند.
مدیر مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: در این مرکز ۱۲ کارشناس وجود دارد که هر کدام روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تماس را پاسخ می‌دهند و عمده مشکلاتی که مردم در این تماس‌ها اعلام می‌کنند، مربوط به کارت‌های سوخت است.
نجفی تاکید کرد: توصیه ما به هموطنان این است که از کارت‌های سوخت شخصی برای سوختگیری در جایگاه‌ها استفاده کنند تا مشکلاتشان در زمان مراجعه به جایگاه‌ها کاهش یابد. مثلا در زمان مراجعه فرد به جایگاه ها، ممکن است که سهمیه کارت آزاد جایگاه در اثر استفاده زیاد هموطنان تمام شده باشد و تا شارژ مجدد آن کارت آزاد، زمان تلف شود.
وی همچنین گفت: پس از تماس، به هموطنان کد پیگیری داده می‌شود تا بازرسان مناطق، مشکل آنان را ظرف ۷۲ ساعت کاری پیگیری کنند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.heofuqe8hsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما