امام جمعه جیرفت در جنوب استان کرمان توزیع نفت سفید بین مردم این منطقه را ناعادلانه خواند، به طوری که سبب بروز قاچاق آن شده و تاکید کرد که این امر نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.
plusresetminus
انتقاد شدید امام جمعه جیرفت از شرکت پخش فراوردهای نفتی
میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار داشت: به شرکت توزیع فرآورده های نفتی تذکر می دهم تا در این فصل سرما مدیریت لازم را در این زمینه اعمال کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان از توزیع ناعادلانه نفت و قاچاق آن ناراحت و نگرانند یادآور شد: افرادی که سهمیه نفت و حق دریافت آن را دارند موفق به دریافت نفت نشده اند و اظهار می دارند با وجود تلاش، سهم نفت آنان داده نمی شود.
حجت الاسلام تارم افزود: این دسته از شهروندان معتقدند که شرکت پخش فرآورده های نفتی نیز پاسخ درستی به آنان نمی‌دهد.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه مدیران پاسخگوی مردم باشند چون آنان ولی‌نعمت ما هستند تاکید کرد: قوام و حیات ما به خاطر مردم است و همه نوکر و خدمتگزار مردم هستیم لذا باید با احترام و ادب کار مردم را به سرانجام رساند.
به گزارش نفت آرا، با وجود اینکه چند سال است انتقال لوله اصلی گاز به شهرستان جیرفت شروع شده و چندی پیش نیز مراسم افتتاح آن برگزار شد اما به دلیل کمبود اعتبار و برخی موانع دیگر از جمله آنچه اختلاف بین برخی ادارات با پیمانکاران خوانده می شود، همچنان بخش زیادی از شهر جیرفت و روستاهای این شهرستان از گاز بی بهره اند و مجبور هستند در زمستان از نفت سفید استفاده کنند.
انتهای پیام./
https://naftara.ir/vdcc.1qea2bq1ola82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما