مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: فارس تاکنون ۴ میلیارد دلار فروش ارزی داشته است که مبلغ فروش شرکت با رشد ۸۶ درصدی به ۳۷۰ هزار میلیارد تومان رسید.
plusresetminus
رشد ۸۷ درصدی صادرات/فروش بیش از ۱۴ میلیارد دلار محصولات تا پایان خرداد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علی عسگری در مجمع هلدینگ خلیج فارس افزود: سود خالص تلفیقی هلدینگ خلیج فارس نیز با رشد ۴۱ درصدی به عدد ۹۴هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت اصلی نیز با رشد ۴۴ درصدی به ۵۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
عسگری با اشاره به صادرات هلدینگ خلیج فارس گفت: در بخش صادرات نیز  رشد ۸۷ درصدی داشتیم و همچنین کل فروش هلدینگ تا پایان خردادماه سال جاری ۱۴ و نیم میلیارد دلار معادل ۷۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: پتروشیمی هلدینگ خلیج‌فارس توانست در ICIS  جایگاه بیست و سوم را در میان صد شرکت شیمیایی برتر دنیا و همچنین جایگاه دوم منطقه و رتبه دوم بیشترین حاشیه سود عملیاتی و رتبه هفتم بیشترین افزایش فروش و رتبه رتبه هفتم بیشترین حاشیه سود خالص را کسب نماید. 
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به پروژه های هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس در کل ۲۸ پروژه در دست اجرا که ظرفیت آنها بیش از ۲۱ میلیون تومان و با سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار و ۷۹۰ هزار میلیارد تومان است. 
طرح بازسازی واحد پارازایلن پتروشیمی بوعلی سینا خانه مرکزی پتروشیمی بندر امام و طرح کلر آلکالی پتروشیمی بندر امام و طرح بازیافت اتان پتروشیمی بندر امام و طرح HYCO پتروشیمی کارون و طرح SSPپتروشیمی شهید تندگویان و طرح شیرین سازی برش سنگین پتروشیمی نوری و پتروشیمی ارغوان گستر ایلام و پتروشیمی صدف عسلویه و پروژه صنایع شیمیایی پترو آرمند لردگان، ایجاد پارک های صنایع تکمیلی عسلویه و ماهشهر و سایر شهرهای ساحلی خلیج فارس با هدف توسعه زنجیره ارزش و صنعت و تنوع پذیری سبد محصول گروه و تولید محصولات خاص از طرح های آتی این هلدینگ است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.o8nbjh8ne9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما