آیا پای قاچاق در میان است؟

رشد ۲۳ درصدی مصرف بنزین در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: طی دو ماه گذشته ۱۱۶ میلیون لیتر بنزین در مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی مصرف شده که این مقدار در مقایسه با سال گذشته با روند افزایشی مواجه است.
plusresetminus
رشد ۲۳ درصدی مصرف بنزین در منطقه ارومیه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، احمد مجرد بیان کرد: از ابتدای سال جاری، هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع بنزین در سطح منطقه نداشتیم به طوری که طی دو ماه گذشته۱۱۶ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که این مقدار نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۵۸ میلیون متر مکعب گاز طبیعیCNG در منطقه ارومیه به مصرف رسیده که در مقایسه با سال گذشته۴ درصد رشد داشته است.
وی افزود: تمامی ۱۶۳ باب جایگاه عرضه سوخت منطقه توسط کارشناسان و بازرسان این شرکت ماهانه بصورت منظم مورد آزمایش های کمی و کیفی قرار می گیرند که در صورت مشاهده کوچکترین اختلال در کارکرد نازلها سریعا توسط کارشناسان پلمپ شده تا نسبت به رفع ایراد فنی آنها اقدام شود.
مجرد تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا کم فروشی با سامانه ۰۹۶۲۷ و یا با شماره تلفن های پیغام گیر شبانه روزی ۰۴۴۳۳۴۵۰۰۶۰-۰۴۴۳۳۴۸۲۳۶۰ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.vnxt23nq-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما