عملیات یکپارچه‌سازی تاور 2001 پتروشیمی زنجان با تلاش کادر تولید و نیروهای فنی شرکت پتروکیمیا آروین انجام شد.
plusresetminus
عملیات یکپارچه‌سازی تاورهای پتروشیمی زنجان پایان یافت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، حسین شوشیان، مدیرعامل شرکت پتروکیمیا آروین ضمن تشریح جزئیات این عملیات اجرایی گفت: اجرای این کار حساسیت بسیار زیادی داشت، چراکه ساخت تاورهای آمونیاک این پروژه عملاً به سبب ارتفاع و تناژ فقط در سایت امکان‌پذیر بود، اما به علت محدودیت شدید به ویژه شرایط آب و هوا، ساخت و یکپارچه‌سازی تاورهای به طول 60 متر و 70 متر و به قطر 6.5 متری را دشوار می‌کند.
وی افزود: خوشبختانه این کار به همت یک شرکت دانش‌بنیان داخلی انجام شد که کار بسیار ارزشمندی می‌باشد. هم اکنون ساخت و یکپارچه سازی تاور 2001 به صورت کامل با موفقیت انجام و تاورهای 2002 و 2003 در مراحل پایانی ساخت بوده و پیش‌بینی می­شود تا دو ماه آینده عملیات یکپارچه­سازی آنها نیز انجام شود.
شوشیان ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران گفت: بر خود لازم می‌دانم، از زحمات همه همکاران به‌خصوص همکاران مستقر در سایت پتروشیمی زنجان تشکر و قدردانی کنم.
شوشیان مدیرعامل شرکت پتروکیمیا آروین در پیامی خطاب به کارکنان مجموعه خود گفت: امروز روز بسیار مهمی در تاریخ شرکت بود. به لطف خداوند تلاش کلیه همکاران محترم  اعم از مدیران، کارشناسان واحدهای مهندسی، کنترل کیفیت، برنامه‌ریزی، بازرگانی، مالی و اداری و نیروهای زحمتکش تولید نتیجه داد و به لطف خدا کاری سخت و زمان‌بر به راحت‌ترین شکل ممکن انجام شد.
مدیرعامل پترو کیمیا آروین در ادامه اظهار داشت: از تلاش تک تک عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم با همدلی و تلاش بیشتر، روزهای زیبای دیگری مثل امروز را با هم تجربه کنیم.
طراحی و مهندسی مخزن ذخیره سرد دوجداره آمونیاک پتروشیمی زنجان نیز به اتمام رسیده و در حال حاضر بخش قابل توجهی از متریال­های مربوط به آن خریداری و به زودی عملیات ساخت و نصب این تجهیز بسیار خاص و فوق حساس توسط شرکت پترو کیمیا آروین در سایت شرکت پتروشیمی زنجان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdcd.n0x2yt0zfa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما