پاسخ کوبنده مدیرعامل هلدینگ خیلج فارس به مدیرعامل پتروشیمی جم

علی عسکری: حکم پرونده پتروشیمی مهر را برمی گردانیم/ آقای "نجفی اردکانی" تحویل بگیر

plusresetminus
علی عسکری: حکم پرونده پتروشیمی مهر را برمی گردانیم/ آقای "نجفی اردکانی" تحویل بگیر
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،شرکت پتروشیمی جم از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، چند سال قبل یک دعوای حقوقی در خصوص نرخ تأمین خوراک شرکت پتروشیمی مهر و عدم پرداخت این شرکت مطرح کرد که مراحل متعدد رسیدگی قضایی را پشت سر گذاشت.
 در خصوص دعوای شرکت پتروشیمی جم با پتروشیمی مهر با موضوع ابطال رای دادگاه تجدید نظر و ابطال رای داوری به ارزش 872 میلیون دلار پس از پیگیری های متعدد حقوقی توسط مدیران این شرکت، اعمال ماده 477 توسط رئیس محترم قوه قضاییه، رای دادگاه تجدید نظر مبنی بر ابطال رای داوری توسط قضات دیوان عالی کشور ابطال و بار دیگر ضمن تأیید رای داوری، پتروشیمی مهر به پرداخت حداقل 872 میلیون دلار بابت خرید اتیلن از پتروشیمی جم محکوم شد.
این محتوای بخشی از این پرونده قضایی است که توسط شرکت پتروشیمی جم منتشر گردید.
 از این پرونده به عنوان بزرگترین پرونده تاریخ صنعت پتروشیمی نام برده می شود."محمدهاشم نجفی اردکانی" مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم بارها از طریق مصاحبه های خبری این موضوع را برای خود دستاورد سازی کرد.
امروز در مجمع گروه صنایع پتروشیمی خیلج فارس "علی عسکری" مدیرعامل این شرکت طبق اظهار برخی رسانه ها گفت حکم صادر شده را بر می گرداند و از حقوق سهامداران صیانت خواهد کرد و این آبی پاکی خواهد بود بر روی دست شرکت پتروشیمی جم و پاسخی محکم به صحبت های اخیر نجفی اردکانی.

نفت آرا آمادگی انتشار پاسخ هر فرد و سازمانی که نام آن در این متن آورده شده را دارد.
https://naftara.ir/vdcc0pqs.2bqp48laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما