مقدار تولید محصولات "شپلی" در پایان شهریورماه (دوره ۹ ماهه) برابر با ۳۶ هزار و ۶۶۹ تن به ثبت رسید که این مقدار در دوره مشابه ۴۳ هزار و ۶۶۹ تن به ثبت رسیده بود و اکنون شاهد کاهش تولیدات این شرکت هستیم.
plusresetminus
نفت آرا:شرکت پلی اکریل ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات الیاف ونوار پلی استر، نخ پلی استر، الیاف و نوار اکریلیک ۲، گرانول تقویت شده (GF) و تاپس پلی استر شناسایی کرد به مبلغ درآمدزایی ۱۱۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. بازار هدف این شرکت مربوط به داخل کشور است و در بازار صادراتی هیچ‌گونه فعالیتی را به ثبت نرسانده است.
شرکت پلی اکریل میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) تاکنون به ثبت رسانده مبلغی برابر ۲ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان بود. میزان درآمد ماهانه‌ای که توسط شپلی در شهریورماه از عملکرد خود به ثبت رساند نسبت به میانگین درآمدی خود در ۸ ماه گذشته ۶۳ درصد پایین‌تر بود.
"شپلی" در نهمین ماه از سال مالی خود میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته با کاهش درآمد ۶۷ درصدی روبه‌رو بود و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز این روند ریزش ادامه داشت و شاهد کاهش ۷۱ درصدی بود. از علل این کاهش درآمد می‌توان به تعمیرات دوره‌ای کارخانه نخ و الیاف پلی استر اشاره کرد.
بیشترین میزان درآمدزایی شرکت پلی اکریل ایران در شهریورماه سال جاری متعلق به محصول الیاف و نوار اکریلیک ۲ با مبلغ ۴۱ میلیارد تومان بود که در این دوره ۳۷.۳۹ درصد از کل درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده بود. نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۱۰۴ میلیون تومان به ثبت رسید که در مقایسه با ماه گذشته نزدیک به ۴ درصد افزایش نرخ را تجربه کرد.
مقدار فروش ماهانه "شپلی" در شهریورماه یک هزار و ۴۱۳ تن به اطلاع سهامداران رسید. این مقدار فروش در مقایسه با ماه گذشته ۷۲ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد اُفت ۷۶ درصدی بود. مقدار فروش تجمیعی شپلی در ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۳۷ هزار و ۱۸۹ تن بود.
در انتهای خبر لازم به ذکر است که مقدار تولید محصولات "شپلی" در پایان شهریورماه (دوره ۹ ماهه) برابر با ۳۶ هزار و ۶۶۹ تن به ثبت رسید که این مقدار در دوره مشابه ۴۳ هزار و ۶۶۹ تن به ثبت رسیده بود و اکنون شاهد کاهش تولیدات این شرکت هستیم.
https://naftara.ir/vdciuwaz.t1awv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما