مهرداد عظیمی مدیر سابق مدیر ، مسئولیت های اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس از ریاست سازمان فنی و حرفه ای کشور عزل شد.
plusresetminus
"مهرداد عظیمی" مدیر سابق برند ، مسئولیت های اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس از ریاست سازمان فنی و حرفه ای کشور عزل شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،دکتر احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی "دکتر غلامحسین محمدی" را به سمت "سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور" منصوب کرد.
"محمدی" دارای دکتری مدیریت دولتی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی از دانشگاه تهران بوده که پیش از این علاوه بر مشاوره "مدیریت و کسب و کار" و "همکاری با شرکت های دانش بنیان ، استارتاپی و نوآور"، در سمت های چون عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مشاور شهردار تهران ، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل و قائم مقام سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مشاور سرپرست وزارت علوم، عضویت در هیئت مدیره چندین شرکت و گروه سرمایه گذاری و مدیریت مالی و نیز مجموعه های رسانه ای و فرهنگی از جمله قائم مقام سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مشغول به فعالیت بوده است.
سرپرست جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، همچنین علاوه بر داشتن مدارک بین المللی و چندین مقاله علمی، در انجام طراحی و تجاری سازی پروژه های مختلف در حوزه فنی و مهندسی مشارکت و فعالیت داشته است.
نفت آرا: عظیمی در فرودین ماه سال 1401 به عنوان مدیر برند،مسئولیت های اجتماعی و روابط عمومی صنایع پتروشیمی خلیج فارس منصوب شد و سپس در مردادماه سال 1402 به سازمان فنی و حرفه ای رفت.
https://naftara.ir/vdciywaz.t1awz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما