plusresetminus
کشف گازوئیل قاچاق با محفظه پلاستیکی
نفت آرا:سردار بهادر اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت به وسیله مشک‌های پلاستیکی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 وی ادامه داد: با اعزام این مرزبانان مدافع امنیت به محل مورد نظر قاچاقچیان با مشاهده آنان با بریدن طناب مشک که به شناور متصل بود از محل متواری شدند و مرزبانان در این عملیات دریابانی موفق به کشف یک عدد محفظه پلاستیکی حاوی ۶۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد، تصریح کرد: کارشناسان اقتصادی ارزش این محموله کشف شده را ۲۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کردند. ‌
سردار اسماعیلی با بیان اینکه رزمندگان مرزبانی در هر شرایطی جانشان را برای آسایش هموطنان به خطر می‌اندازند، گفت: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و دریا تنگ خواهیم کرد.
https://naftara.ir/vdcfemdy.w6dtxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما