مدیرعامل هلدینگ شستان به بازنگری سند چشم انداز در راستای تحقق اهداف این بنگاه اقتصادی تاکید کرد.
plusresetminus
داود عباسی: بازنگری سند چشم انداز در راستای تحقق اهداف
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،دکتر "داود عباسی" گفت: شستان پس از سالها خدمت ضمن امانت داری از سرمایه های بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، امروز با افتخار توانسته است در حد قابل قبولی سرمایه های سهامداران خود را به سمت کسب و کارهای سودآور و ارزشمند سوق دهد و به جهت تقویت آن بنا داریم مجددا برنامه ها را بازنگری و نقاط قوت را ترمیم و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.
وی افزود : هرآنچه در کشور انجام می‌دهیم در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی کشور وبرنامه مصوب است تا ما را به جایگاه بالاتری که هم اکنون ایستاده ایم برساند واین نوید را می دهیم که مجموعه شستان ازهیچ تلاشی برای تحقق آن دریغ نخواهد کرد.
 معیار ما برای انتخاب همراهان در این مسیر اضافه براستعداد افراد تکیه بر توانایی آنان است و امیدوارم بر این مبنا و بر اساس شایستگی‌ها و تقوا، افراد را در کنارهلدینگ شستان به کاربگیریم تا پس از بازنگری سند چشم انداز شستان به تنوع در پرتفوی سرمایه گذارهای نفت، گازو پتروشیمی، نیرو وانرژی، معدن و صنایع معدنی، فولادی، مالی تجاری ، بازرگانی و بورسی شدن شرکت های هلدینگ برسیم.
نائب رئیس هئیت مدیره شستان خاطر نشان کرد: ماهیت تشکیل شرکت شستان سرمایه گذاری ایمن برای کسب سود سهامداران است ولی ازآنجا که عموم مردم در شرکت های سهامی سرمایه گذاری کرده اند رضایت صندوق های سهامداری، بطور غیر مستقیم رضایت مردم است .
مدیرعامل هلدینگ شستان تصریح کرد: اعتقاد داریم راهی را که ریل گذاری کرده ایم مناسب بوده و با برنامه هایی که مصوب شده است با شرایط و توان هلدینگ همخوانی دارد و در جهت اهداف عالیه کشور می باشد
https://naftara.ir/vdcfy0dy.w6dteagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما