plusresetminus
مدیرعامل جوان بی تجربه چگونه مخازن سبز عسلویه را با چالش مواجه کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، شهریور ماه سال 1402 بود که "محمدسجاد باتمانی"  با عناوینی چون "نخبه گرایی"،"جوان گام دوم انقلاب" بعنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه جایگزین "یزدانی کاشانی" شد.
اگرچه نفت آرا منتقد این انتصاب سیاسی و رانتی بود اما در راستای حمایت و فرصت دادن به جوانان در عرصه مدیریتی واکنشی نسبت به این انتصاب نشان نداد. 
جوانگرایی در حوزه مدیریتی کشور یکی از ضروریاتی است که می‌تواند پویایی قابل توجهی را در ابعاد گوناگون ایجاد کند اما نکته مهم در این باره این است که در تفسیر و برداشت درست از مفهوم جوان گرایی در مدیریت کشور باید عامل تجربه را نیز در نظر داشت.
حدود 10 ماه از مدیریت وی بر مسند یکی از مهمترین شرکت های خدماتی کشور می گذرد و عملکرد چندانی مناسبی از وی دیده نشده و تنها به صدور پیام تسلیت و تبریک برای مناسبت های مختلف منتهی شد.
در حقیقت در ذیل ضرورت جوان گرایی و استفاده از جوانان در عرصه مدیریت کلان کشور، دارا بودن تجربه نیز از جمله نیازهای لازم و ضروری است که باید لحاظ گردد. به عبارت بهتر جوان گرایی به معنای استفاده از افراد بی تجربه در سطوح بالای مدیریت نیست.
طبق اخبار رسیده این شرکت با چالش های جدی مواجه شده و باتوجه به اینکه هدف اصلی شرکت مخازن سبز عسلویه ارائه خدمات انحصاری ذخیره سازی و انتقال محصولات تولیدی طرحهای فاز دوم پتروشیمی عسلویه به پایانه صادراتی پارس جهت صادرات به بازارهای بین المللی میباشد ،این چالش ها موجب انتقاد شرکت های پتروشیمی منطقه از نحوه خدمات دهی این شرکت شد.
نفت آرا در روزهای آینده به این چالش ها می پردازد و همچنین آمادگی گفتگو با "باتمانی" پیرامون عملکرد مدیریتی اش را دارد.
https://naftara.ir/vdcftxdy.w6dttagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ک خ
واقعا هیچی بلد نیست فقط بخاطر موقعیت پدرش در وزارت دفاع نگهش داشتن
مجتبی
سابقه کار من اندازه سن آقا پسر هنوز کارشناس ارشد هستم‌ سیستم رابطه ای همینه
مجتبی
سابقه کار من اندازه سن آقا پسر هنوز کارشناس ارشد هستم‌ سیستم رابطه ای همینه
Shiva
جوان نیست بچه هست عاقبت صنعت رو نشون میده
Shiva
جوان نیست بچه هست عاقبت صنعت رو نشون میده