یک عضو شورای راهبردی:

گزینه پیشنهادی وزیر نفت مشخص شد

plusresetminus
گزینه پیشنهادی وزیر نفت مشخص شد
یک عضور شورای راهبردی کمیته انرژی در گفت و شنود اختصاصی با خبرنگار نفت آرا اظهار کرد: آخرین جمع بندی از گزینه های مطرح شده برای وزارت نفت "بهروز نعمتی" است و نظر اکثریت اعضای کمیته روی ایشان می باشد.
وی که نخواست نامش فاش گردد،افزود: برخی اعضای شورای راهبردی علی رغم تاکید رئیس جمهور منتخب نگاه سیاسی دارند.
ایشان تاکید کرد "نعمتی" گزینه مناسبی نخواهد بود و امیداورم که تجدیدنظر صورت بگیرد.
فشار برخی از گروه های سیاسی خاص برای انتخاب "نعمتی" زیاد بوده است.
عضو شورای راهبردی انتخاب وزیر نفت در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در لحظات آخر شخص دیگری معرفی شود؟ اظهار داشت: هیچ چیز بعید نیست و قطعا احتمال تغییر وجود دارد.

بهروز نعمتی متولد سال 1347 در شهرستان اسدآباد، یکی از سیاستمداران ایرانی است که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردهم تهران، ری و شمیرانات راهی مجلس شورای اسلامی شد. وی پیشتر در دوره نهم مجلس شورای اسلامی، بعنوان نماینده اسدآباد از استان همدان، در مجلس حضور داشت. او در دوره دهم سخنگوی هیأت رئیسه مجلس نیز بود .
نعمتی دانش‌آموخته کارشناسی الهیات و معارف اسلامی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه رازی است. از سوابق شغلی وی می‌توان به فرمانداری بیجار و ریاست هیئت مدیره شرکت کفش ملی اشاره کرد.
 
https://naftara.ir/vdcbsgb8.rhbs8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

افشین وحید
بودن یا نبودن شورا بر بهبود شرایط مدیریتی دولت تاثیر ندارد. همان افرادی که قبلا مردود شده اند فقط در قالب یک اسم و تشکیلات جدید حضور پیدا می‌کنند. نهایت هیچ تغییری حاصل نخواهد شد