plusresetminus
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،بزرگترین تخلف انتصاباتی شستا در شب تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی توسط یار دیرین مخبر  مطابق بخشنامه محمد مخبر سرپرست ریاست ‌جمهوری هرگونه عزل و نصب تا زمان استقرار دولت چهاردهم ممنوع می‌باشد و مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب نیز طی نامه‌ای خواستار جلوگیری از هرگونه عزل و انتصابی شده است. روز گذشته نیز علی ربیعی رئیس کارگروه اجتماعی دولت منتخب نیز از این مدل رفتارها به عنوان کار غیراخلاقی مدعیان ارزشی نام برده است.  
حالا درست در شب تاسوعای حسینی در یک انتصاب کاملا غیرقانونی که حتی اصول اولیه قانون تجارت و رابطه سهامداری در آن زیر سوال رفته است، شرکت بارز با فشار شستا اقدام به انتصابات غیرقانونی آنهم در دقیقه ۹۰ زده است. 

در این حکم هادی مرادی که از نزدیکان علی‌رضا چناری عضو هیات مدیره شستا است به عنوان سرپرست جدید شرکت صنایع لاستیک سهند در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ مصادف با تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی منصوب شده است.  این بی‌اخلاقی و دهن‌کجی نوروزی مدیرعامل شستا به بخشنامه محمد مخبر رفیق و یار دیرینه خود است و نشان می‌دهد کنترول دولت در روزهای اخر دیگر در اختیار او نیست. 
منبع:رویداد24
https://naftara.ir/vdciv3az.t1a5y2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما