مديرعامل پتروشيمي خراسان گفت: اخذ اين لوح سپاس از دستان رييس جمهور محترم و ديدار با رهبر معظم انقلاب افتخار بسيار بزرگي براي مجموعه پتروشيمي خراسان است.
plusresetminus
پتروشیمی خراسان به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در سي و پنجمين جشنواره امتنان از كارگران نخبه و گروه هاي كار و واحدهاي نمونه ملي با حضور رييس جمهور از"پتروشيمي خراسان" به عنوان واحد نمونه ملي تقدير به عمل آمد.
  در اين آئين كه روزگذشته در كارخانه ايران خودرو ديزل برگزار شد رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و مديران نمونه ملي تقدیر كرد و تنديس واحد نمونه ملي را به مهندس يوسف حسني مدیر عامل پتروشیمی خراسان اهدا نمود.
 مديرعامل پتروشيمي خراسان در حاشيه اين مراسم گفت: اخذ اين لوح سپاس از دستان رييس جمهور محترم و ديدار با رهبر معظم انقلاب افتخار بسيار بزرگي براي مجموعه پتروشيمي خراسان است.
  مهندس یوسف حسنی اظهار داشت: درخشش مجتمع عظيم صنعتي پتروشيمي خراسان در كشور و اخذ افتخارات متعدد ملي، مرهون زحمات همكاران جان بر كف هستيم.
 وي افزود: ما در پتروشيمي خراسان سعي داريم همواره بر مدار تعالي حركت كنيم و با نگاه بلند مدت به دنبال توسعه و دستيابي به افق هاي برتر باشيم.
 شایان ذکر است پیش از این طی آیینی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از تلاش های مهندس حسنی به عنوان مدیر نمونه ملی توسط دکتر صولت مرتضوی تجلیل شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcbfzb8.rhbazpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما