مدیرعامل شرکت پترشیمی کیان به اهمیت پروژه کیان در نگاه و مقیاس فراملی به عنوان "مگاپروژه" با حجم و میزان سرمایه گذاری و تولید محصولات زنجیره ارزشی و مهندسی و دانش فنی وتجهیزات فنی و...پرداخت و از همین شاخص ها از پروژه های مهم اقتصادی در سطح منطقه خاور میانه یاد کرد.
plusresetminus
تشریح مهترین اقدامات پتروشیمی کیان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مهندس عبدالله یاوری مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت در جمع مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی کیان اعلام کرد بهار آغاز تغییر و تحول و حرکتی نوین است و بهار قرآن بهترین فرصت برای تحول در خداشناسی و خودسازی،تغییر و حرکت به سوی بهتر بودن است.
مدیرعامل شرکت پترشیمی کیان به اهمیت پروژ کیان در نگاه و مقیاس فراملی به عنوان "مگاپروژه" با حجم و میزان سرمایه گذاری و تولید محصولات زنجیره ارزشی و مهندسی و دانش فنی وتجهیزات فنی و...پرداخت و از همین شاخص ها از پروژه های مهم اقتصادی در سطح منطقه خاور میانه یاد کرد.
 مهندس عبدالله یاوری" مهمترین اقدامات و عملکرد سال 1402 شرکت پتروشیمی کیان " را اصلاح زیر ساختها، اصلاح ساختار سازمانی،ساماندهی و بروز رسانی سیستمهای اداری و مالی و اتوماسیون،برنامه ریزی مدون از پیش بینی تا اجرا و عملکرد ، شفاف سازی حسابها و عملیاتها، ریل گذاری عملیاتهای فنی ، مهندسی و عمرانی،فعال سازی جبهه های کاری کارگاههای فعال،شناسایی و مذاکرات با شرکتهای سرمایه گذار (فاینسور)خارجی و داخلی برای جذب منابع و..... دانست.
یاوری در بخشی هم به ضرورتها و الزامات توسعه ای مگاپروژه کیان اشاره کرد و گفت : طولانی شدن اجرا و تکمیل پروژه از سال 1391 تاکنون بعلت عدم تامین منابع اعتباری و سرمایه گذاری،تعیین اولویتهای راه اندازی، رفع مشکلات تعهدات ارزی ،تامین منابع مورد نیاز به میزان قدر السهم مشارکت سهامداران و مهمترین نیاز توسعه و پیشرفت و بهره برداری آن تامین منابع سرمایه گذاری (فاینس )و...اعلام کرد.
یاوری مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان با تقدیر و تشکر از تلاش جمعی خانواده بزرگ پتروشیمی کیان و توجه،مساعدت‌ها و هدایت‌های سهامداران بویژه "مدیران عامل شرکت‌های هلدینگ پترو فرهنگ و گروه گسترش نفت و گاز پارسیان" در تامین منابع و تلاش برای حرکت دهی پروژه کیان اعلام کرد: زیر ساخت هر حرکت و پیشرفتی برنامه ریزی مناسب و زمانبندی شده،تعیین افق و مسیر حرکتی است که الحمدالله مگاپروژه کیان با هدایت و مساعدت مدیران شرکت‌های سهامداری پارسیان و پترو فرهنگ در این مسیر قرار گرفته و ریل گذاری خوبی انجام شد .
یاوری ابراز امیدواری کرد تا با مساعدت و همراهی سهامداران ، سال ۱۴۰۳ سال تحول برای پروژه کیان باشد و منشا امید آفرینی و نوید حرکت توسعه ای برای این پروژه فراملی رقم خورد .
یاوری از توجه و مساعدت مدیران دلسوز کشور (دولت ، معاون اقصادی و امور زیر بنایی، ،وزرای اقتصاد و دارایی ، دفاع و پشتیبانی و اموزش و پرورش که با دغدغه برای توسعه و پیشرفت و امید آفرینی کشور به برخورداری از ظرفیت اقتصادی همراهی داشتن و دارند اشاره کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch6znz.23nkkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما