​​​​​​​پتروشیمی تبریز در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار در ۲۷ مهر ماه حضور یافت و موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر این اجلاس شد.
plusresetminus
پتروشیمی تبریز تندیس رضایتمندی مشتری گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پتروشیمی تبریز تندیس دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کرد.
پتروشیمی تبریز در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار در ۲۷ مهر ماه حضور یافت و موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر این اجلاس شد.
 این اجلاس رضایتمندی مشتریان، افزایش کسب و کار و رونق اقتصادی را بهمراه خواهد داشت و پتروشیمی تبریز با تولید محصولات متنوع و با کیفیت به نیازهای بازار پلیمری پاسخ می گوید و بازار صادرات را افزایش می دهد.
متن لوح سپاس اهدایی به دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره در دهمین اجلاس رضایتمندی مشتریان
 جناب آقای دکتر سید نور اله میر اشرفی
 مدیر عامل شرکت پتروشیمی تبریز
 سربلندی و پیشرفت ایران عزیزمان مرهون تلاش‌های شبانه روزی و مجدانه نیروهای خالص و متعهدی هست که با تکیه بر دانش،  مهارت، پشتکار و روحیه جهادی خود در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
 در سال ۱۴۰۲ با بررسی و ارزیابی های عمومی صورت گرفته توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال به عنوان یکی از ۱۰۰ واحد مشتری مدار معرفی می گردید.
 امیدواریم با توکل به خداوند منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) بتوانیم در راستای آبادانی ایران اسلامی گام های موثری برداریم.


انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb9fb8.rhb8wpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما