در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی تهران‌پلاست هفدهم، در کنار استمرار بازدید مدیران شرکت پتروشیمی اروند از غرفه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و گفتگوی بی واسطه با مشتریان، پنجمین همایش ارتباط با مشتریان نیز از سوی این شرکت برگزار شد.
plusresetminus
مشتری‌مداری به سبک پتروشیمی اروند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این همایش سالانه، نیازهای مشتریان و چالشهای پیش رو  صنایع پایین دستی بررسی و راهکارهایی در خصوص تقویت شرکت‌های پایین دستی و ارزش آفرین  ارائه شد.
همچنین بار دیگر مدیران پتروشیمی اروند با تشریح راهبرد این شرکت بر عرضه بیشتر محصولات با اولویت صنایع داخلی و با هدف توسعه‌ی صنایع پائین دستی تاکید کردند.
در این جلسه همچنین راه‌های رفع تنگناهای افزایش تولید و ثروت آفرینی در صنایع وابسته بررسی و نسبت به آن تصمیماتی اتخاذ شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjihev.uqeyizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما