مدیرعامل نفت پاسارگاد در نشست با مدیران مجتمع ها، مدیران ستادی و معاونان این شرکت بر اهمیت بازاریابی و جذب مشتریان جدید به عنوان اولویت این شرکت در نیمه دوم سال تاکید کرد.
۰
۰
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، دکتر مسعود اسفندیار در این نشست که در دفتر مرکزی نفت پاسارگاد برگزار شد، ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت تولید و فروش در مجتمعهای تولیدی و پایانههای صادراتی این شرکت گفت: اولویت امروز ما حوزه بازاریابی و فروش است و از تمامی مدیران میخواهم با ورود به این موضوع، افزایش بیش از پیش فروش محصولات را در دستور کارقرار دهند.
مدیرعامل نفت پاسارگاد افزود: تولید گریدهای جدید و پلیمری و قیرهای خاص در دستور کار ما قرار دارد و برای فروش این محصولات باید رایزنیها و تمرکز بیشتر بر حوزه بازاریابی انجام گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: رصد روزانه بازار منجر به خرید بهینه مواد اولیه، شناسایی مشتریان و بازارهای جدید خواهد شد و باید با زمانبندی دقیق و برنامه ریزی در جهت تحقق میزان تولید و فروش مورد نظر خود گام برداریم.
نفت پاسارگاد با بهره مندی از ۶ مجتمع تولید قیر و ۲ پایانه صادراتی بزرگترین تولیدکننده قیر کشور محسوب میشود.
انتهای پیام/.