مدیرعامل نفت پاسارگاد در نشست با مدیران مجتمع ها، مدیران ستادی و معاونان این شرکت بر اهمیت بازاریابی و جذب مشتریان جدید به عنوان اولویت این شرکت در نیمه دوم سال تاکید کرد.
plusresetminus
تمرکز بر بازاریابی و فروش اولویت نفت پاسارگاد در نیمه دوم سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، دکتر مسعود اسفندیار در این نشست که در دفتر مرکزی نفت پاسارگاد برگزار شد، ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت تولید و فروش در مجتمع‌های تولیدی و پایانه‌های صادراتی این شرکت گفت: اولویت امروز ما حوزه بازاریابی و فروش است و از تمامی مدیران می‌خواهم با ورود به این موضوع، افزایش بیش از پیش فروش محصولات را در دستور کارقرار دهند.
مدیرعامل نفت پاسارگاد افزود: تولید گرید‌های جدید و پلیمری و قیر‌های خاص در دستور کار ما قرار دارد و برای فروش این محصولات باید رایزنی‌ها و تمرکز بیشتر بر حوزه بازاریابی انجام گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: رصد روزانه بازار منجر به خرید بهینه مواد اولیه، شناسایی مشتریان و بازار‌های جدید خواهد شد و باید با زمانبندی دقیق و برنامه ریزی در جهت تحقق میزان تولید و فروش مورد نظر خود گام برداریم.
نفت پاسارگاد با بهره مندی از ۶ مجتمع تولید قیر و ۲ پایانه صادراتی بزرگترین تولیدکننده قیر کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc1mqs.2bqxi8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما