معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، آخرین وضعیت پتروشیمی استان را تشریح کرد و گفت: افزایش سرمایه و افزایش قیمت هر سهم پذیرفته شده است.
plusresetminus
آخرین وضعیت پتروشیمی گلستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سیدمحمد دهنوی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص پتروشیمی گلستان اظهارکرد: وعده ای که ۱۸ سال قبل به مردم و ۹۱ هزار سهامدار پتروشیمی گلستان داده شده بود در یک ماراتن ۱۸ ماهه در دولت سیزدهم به یک نقطه قابل قبول رسیده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: ظرف چند روز آینده مبلغ افزایش سرمایه واریز خواهد شد و در پورتفوی شرکت قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: به طور رسمی و حقوقی هلدینگ خلیج فارس سهامدار شرکت خواهد شد و فرآیند اجرای عملیات احداث پتروشیمی سرعت بیشتری خواهد گرفت.
دهنوی گفت: در اواخر فروردین ماه بود که با مجمع فوق العاده پتروشیمی گلستان و مصوباتی که هیئت مدیره داشت، موضوع افزایش سرمایه پذیرفته شد و در کدال بورس قرار گرفت و با پذیرش سازمان بورس برای افزایش این سرمایه فرآیند اقدامات قانونی شروع شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان اضافه کرد: وقتی افزایش سرمایه اتفاق می افتد به ازای هر سهم، به سهامدار ۳.۲ سهم جایزه تعلق می گیرد.
وی ادامه داد: علاوه بر افزایش سهم، به محض اینکه فرایند بورسی شکل بگیرد و افزایش سرمایه روی بورس قرار بگیرد عدد قیمتی هر سهم هم افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.kn6t23nwmftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما