plusresetminus
قابل توجه سهامداران: اقرار مدیرعامل پادجم به زیان ده بودن محصول تولیدی / لزوم ورود وزیر تعاون کار، و رفاه اجتماعی به پروژه پر از ابهام پادجم
جواد فلاحیان مدیرعامل پادجم در گفتوگو با «اکوایران» به نقد فروش بورسی محصولات پتروشیمی پرداخت و گفت: فروش بورسی محصول چیزی جز ضرر برای شرکت‌های پتروشیمی نیست.
او ادامه داد: الان در مرحله بهره‌برداری هستیم و باید سهامداران را به سود انبوه می‌رسانیدم، ولی به دلیل فروش بورسی نتوانستیم.
اکنون در یک محصول ما فقط فروش بورسی ۳۰ درصد پایین‌تر از فروش صادراتی و ۱۰ درصد پایین‌تر از بهای تمام شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، یکی از مزیت های عرضه کالا در بورس این است که کالاهای مورد عرضه در بورس های کالایی از نظر کیفیت مورد تائید هستند و رقابت در بورس های کالایی بین کالاهای اصیل انجام می‌شود و کالاهای کم کیفیت یا بی کیفیت، جایی در این بازار ندارند. (در یک مطلب دیگر به کیفیت محصول تولیدی پادجم اشاره خواهد شد).
وی در جایی به دفاع از بازنشستگان وکم بودن میزان آن اشاره کرد، اگر این مقام مسئول دغدغه سهامداران را داشت و دارد، چرا پول بازنشستگان هزینه این پروژه شده که الان صحبت از ضرر و زیان می کنید!
آیا واحد بازرگانی یا تحقیق و توسعه بررسی لازم پیرامون نحوی فروش و قیمت محصول در بورس انجام نداده است؟ اگر می دانستید که قیمت فروش کمتر از بهای تمام شده است که این خسارت بزرگی برای سهامداران در پی خواهد داشت اگر نمی دانستید و کارشناسی های لازم صورت نگرفته وااسفا.
اگر محصول تولیدی ضرر ده می باشد چرا اصرار به تکمیل فازهای بعدی دارید؟
بد نیست آقای "فلاحیان" که سودآوری را در صادرات می داند از سایر پتروشیمی ها اطلاعاتی کسب نماید تا مطلع گردد که خیلی از مشتریان صادراتی محصول گرفتند اما پولی پس نداده اند و شرکتها را با مشکلات حقوقی و مالی گرفتار کردنند.
مدیرعامل این شرکت اظهار می کند که نتواسته ایم شرکت را به سوددهی برسانیم،اگر وضعیت بر این منوال پیش برود برنامه شرکت پلمیر پادجم برای رهایی وضعیت موجود چه خواهد؟
انتظار است وزیر تعاون،کار و رفاه و اجتماعی با تشکیل یک کارگروه مستقل پیرامون "نحوی بستن قرارداد با پیمانکاران، راه اندازی فاز یک پروژه از لحاظ اقتصادی، میزان مقرون صرفه بودن تکمیل فاز 2، 3 و ...به این شرکت پر از ابهام ورود کند تا برای سهامداران و افکار عمومی شفافیت صورت گیرد.

نفت آرا امادگی انتشار جوابیه از طرف هر شخصی و نهادی که اسمی از آنها برده شده را دارد.
https://naftara.ir/vdcivpaz.t1awr2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما