کمبود بنزین داستان تکراری تعطیلات شده؛ شرکت پخش فرآورده های نفتی دلیل نبود سوخت را ترافیک سنگین می داند اما جایگاه دارها عدم برنامه ریزی و ایجاد محدودیت در کارت سوخت جایگاه ها را دلیل مشکلات می دانند.
واردات بنزین روی کاغذ چیز ترسناکی محسوب نمیشود. اما اگر بدانیم که برای واردات نیاز به «ارز» هم هست قضیه فرق میکند. خرید سوخت از یک کشور خارجی نیاز به ارز دارد و تقاضای آن را بالا میبرد. با افزایش تقاضا برای ...
عرب عاملی گفت: در حال حاضر تعداد کارت سوخت در لیست انتظار شرکت پخش و پالایش فرآوردههای نفتی صفر است به طوری که به تمامی متقاضیان کارت تحویل داده شده است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: اگر رشد مصرف بنزین به همین شیوه کنونی ادامه داشته باشد غیر قابل کنترل شده و قطعا برای تامین نیاز حمل و نقل باید واردات داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران از میانگین مصرف روزانه ۱۱۴ میلیون لیتر بنزین در کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای تابستانی و ایام اربعین این عدد باز هم افزایش مییابد.