کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش تولید راهبرد نفت پاسارگاد در جنگ اقتصادی/ تامین مستمر خوراک عامل اساسی در تحقق جهش تولید

27 دی 1401 ساعت 22:37

مدیر عامل نفت پاسارگاد گفت: در راستای تحقق رونق تولید و کمک به اقتصاد کشور تمام توان مجموعه شرکت را بر افزایش تولید بسیج کرده ایم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،دکتر مسعود اسفندیار روز سه شنبه 27 دی ماه جاری در دیدار با مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران افزود: در شرایطی که بنگاه های اقتصادی و تولیدی بهره گیری از ظرفیت های خود را برای تحقق جهش تولید و صیانت از اقتصاد دانش بنیان به کار گرفته اند، انتظار داریم تا در تامین خوراک مورد نیاز کارخانه های تحت پوشش مورد حمایت بیشتری قرار گیریم.
وی بیان کرد: تمامی کارخانه های نفت پاسارگاد در سال جاری برنامه زمانبندی تولید ماهانه دارند و برای تحقق آن نیازمندیم تا ماده اولیه مورد نیاز واحدها به موقع دریافت شود.
اسفندیار، ضمن قدردانی از تعامل و مناسبات پالایش نفت تهران با مجموعه نفت پاسارگاد تصریح کرد: همچون گذشته بر حفظ تعامل فی مابین تاکید داریم و در همین راستا خواستار افزایش میزان خوراک دریافتی برای تحقق برنامه تولید در کارخانه تهران هستیم.
در ادامه این نشست مدیر عامل پالایش نفت تهران نیز در سخنانی گفت: نفت پاسارگاد یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت قیر کشور است.
حامد آرمان نفر ادامه داد: در راستای تامین خوراک این مجموعه تولیدی تاکنون تعامل و برنامه ریزی مناسبی وجود داشته و تلاش می کنیم با تخصیص وکیوم باتوم تا حد امکان تولید در مجموعه نفت پاسارگاد تهران با وقفه مواجه نشود.
در پایان این دیدار، مدیران عامل نفت پاسارگاد و پالایش نفت تهران در خصوص مسائل و برنامه ریزی های انجام گرفته بحث و تبادل نظر کردند.
نفت پاسارگاد به عنوان سکاندار تولید قیر با کیفیت در خاورمیانه 6 کارخانه و 2 پایانه صادراتی دارد.


کد مطلب: 7038

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/7038/افزایش-تولید-راهبرد-نفت-پاسارگاد-جنگ-اقتصادی-تامین-مستمر-خوراک-عامل-اساسی-تحقق-جهش

نفت آرا
  https://www.naftara.ir