به گزارش پایگاه خبری تحلیلی
نفت آرا، عبدالحسین بیات، در سومین نشست شورای عالی خدمات، اظهار کرد: توسعه خدمات مختلف به بازنشستگان و بازماندگان با استفاده از پنجره الکترونیک و فناوریهای نو، راهبرد کلی صندوقها در حوزه طراحی و ارائه خدمت است.
وی افزود: خدمات فناورانه و غیرحضوری که در همهجا از سوی ذینفعان قابلدسترس باشد سبب افزایش سطح رضایتمندی خدمتگیرندگان خواهد شد.
رئیس هیئترئیسه صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به مدت زمان بازپرداختهای هزینههای درمانی، تصریح کرد: هدفگذاری پرداخت هزینههای درمانی در مدت زمان ۱۰ روز بهطور مستمر پیگیری میشود تا این هدف محقق شود.
بیات در خلال گزارش بخش بازنشستگی و رفاهی یادآور شد: توسعه خدمات ورزش، گردشگری و رفاهی برای بازنشستگان و خانوادههای آنها ضروری است، زیرا بخشی از ایجاد نشاط در جامعه، متکی به فعالیتهای فکری و جسمی است.
وی همچنین با اشاره به بازدیدهای متعدد از طرحهای سرمایهگذاری صندوقها در سراسر کشور، گفت: شتاببخشی به طرحها مهمترین هدف صندوقها و این طرحها پشتوانهسازی برای تعهدهای جاری و آینده صندوقهاست؛ بهطور طبیعی تعهدهای پیشرو صندوقها افزایش مییابد از این رو از هم اکنون برنامه پشتوانهسازی برای خدمات را پیگیری میکنیم.
رئیس هیئترئیسه صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت تأکید کرد: همزمان با بازدیدهای فنی از طرحهای سرمایهگذاری که پشتوانهساز خدمات است، مسئولان اجرایی صندوقها، نشستها و بازدیدهای خود از مناطق صندوقها را بهمنظور بررسی روند ارائه خدمات و دیدار نزدیک با بازنشستگان و سازمانهای مردن نهاد استمرار بخشند.
انتهای پیام/.