کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت ملی نفت برای اربعین چقدر اختصاص داد؟

5 شهريور 1401 ساعت 8:08

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۷۵۰میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل زیرساخت های مسیرهای تردد زائران اربعین از سوی شرکت ملی نفت ایران تخصیص یافت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،محسن خجسته مهر  بیان مطلب فوق افزود:۵۰۰میلیارد ریال از این اعتبار برای مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و ۲۵۰میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها و ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین در مرز مهران در استان ایلام هزینه خواهد شد.
وی گفت: طبق برنامه شرکت ملی نفت مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت های فرعی وابسته به شرکت ملی نفت ایران اعتبار تخصیصی را برای رفاه حال زائران اربعین در سه مرز چذابه، شلمچه و مهران هزینه خواهند کرد.
خجسته مهر ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی را در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی نفت بیان کرد و اظهارداشت: وزارت نفت در دولت سیزدهم ۱۴۰هزار میلیارد ریال برای اجرای مسئولیت های اجتماعی اختصاص داده که ۷۱هزار میلیارد آن مربوط به استان خوزستان است.
وی افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به اجرای مسئولیت های اجتماعی در مناطق نفتخیز وگاز خیز کشور به منظور بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی مناطق همجوار نفت و گاز کشور دارد.
انتهای پیام./


کد مطلب: 4903

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/4903/شرکت-ملی-نفت-اربعین-چقدر-اختصاص

نفت آرا
  https://www.naftara.ir