مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد از انتصاب به سمت مدیرعامل، راهی منطقه عملیاتی عسلویه شد تا ضمن بازدید از کشتیهای این منطقه، پای صحبتهای دریانوردان این شرکت بنشیند.
در بازدید حسین شیوا از کشتیهای ناوگان مطرح شد
حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران
8 آذر 1400 ساعت 16:43
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد از انتصاب به سمت مدیرعامل، راهی منطقه عملیاتی عسلویه شد تا ضمن بازدید از کشتیهای این منطقه، پای صحبتهای دریانوردان این شرکت بنشیند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این نشست چند ساعته که با حضور پرسنل کشتی برگزار شد، دریانوردان ناوگان، مشکلات و مسائل جاری خود را بیواسطه با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند.
پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریتهای مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیتهای ویژه ارائه دهند که بدین منظور تشکیل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه ارتقای وضعیت نیروی انسانی شرکت، یکی از مهمترین اولویتهای کاری تیم مدیریتی جدید محسوب میشود، افزود: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که بهصورت متناوب و در دورههای زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان بهصورت مستقیم و بیواسطه با آنان به گفتگو بنشینم و در این راستا در سومین هفته کاری خود در جمع صمیمانه شما حاضر شدم.
وی افزود: این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، بهصورت منظم ادامه خواهد یافت.
شیوا حفظ و ارتقای کرامت انسانی پرسنل را خط قرمز خود عنوان کرد و گفت: کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد. از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل ستادی با این عزیزان و همچنین بهبود رفاهیات و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویتهای ارتقای کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان محسوب میشود.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران توجه به ابعاد مختلف زندگی دریانوردان و خانوادههای آنان را از دیگر عناصر لازم بهبود کرامت انسانی پرسنل عنوان کرد.
وی با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویتهای همه پرسنل شرکت باشد، ادامه داد: برند ان آی تی سی به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچ گونه خدشهای بر این برند قابل تحمل نیست.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد که انگیزه پرسنل و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران بالا ببرد.
انتهای پیام/.
کد مطلب: 2100