کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولویت‌های افزایش تولید نفت و توسعه میدان‌های مشترک وزارت نفت بررسی شد

12 مهر 1400 ساعت 10:29

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست این کمیسیون اولویت‌های وزارت نفت درباره توسعه میدان‌های مشترک، افزایش تولید و فروش نفت و گاز با حضور وزیر نفت بررسی شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمد خدابخشی در تشریح نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد،‌ گفت: در این نشست وزیر نفت گزارشی از اقدام‌های یک ماه اخیر خود ارائه و برنامه‌های این وزارتخانه را درباره رفع مشکلاتی تشریح کرد که امکان دارد، در فصل سرد سال ایجاد شود.
خدابخشی افزود: اوجی همچنین در نشست این کمیسیون، اولویت‌های وزارت نفت درباره توسعه میدان‌های مشترک، افزایش تولید و فروش نفت و گاز را نیز بیان کرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اوجی در این نشست، برنامه‌ خود را برای انتقال و تأمین سوخت نیروگاه‌ها و همچنین افزایش حداکثری تحویل سوخت به نیروگاه‌ها ارائه داد.
خدابخشی اعلام کرد: وزیر نفت در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیح داد، طرح‌های بلندمدت برای ایجاد توازن در بخش عرضه و تقاضای سوخت گاز، برنامه‌هایی به ‌منظور جلوگیری از خام ‌فروشی، طرح‌های پیشران و صنایع تکمیلی پتروشیمی در دستور کار دارد.
انتهای پیام/.
 


کد مطلب: 1648

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/1648/اولویت-های-افزایش-تولید-نفت-توسعه-میدان-های-مشترک-وزارت-بررسی

نفت آرا
  https://www.naftara.ir