پشتیبان استتار شده جریان "پایداری"در هلدینگ خلیج فارس که بود/مسئول اتاق فکر رسانهای در حوزه انرژی علیه "پزشکیان" چگونه مدیرعامل "تاپیکو" شد
به گزارش نفت آرا،انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از حساسترین عرصههای سیاسی، زمینهای مناسب برای استفاده از تکنیکهای مختلف رسانهای جهت شکلدهی به افکار عمومی فراهم میآورد.انتخابات و بهره برداری مدیران جنبه های مختلفی دارد،حفظ یا ارتقای جایگاه شغلی از مهمترین انگیره برخی مدیران با حمایت از نامزدهای خاص بصورت پنهانی یا عضویت در کمپین های و همسو شدن با جناح های سیاسی موقعیت خود را تثبیت کنند یا به سمت های بالاتر برسند.
طبق اطلاعات دریافتی به این رسانه،" عبدالکریم پهلوانی" مدیر باسابقه صنعت با ترکیب کردن سابقه رسانه ای ، فعالیت شغلی و آشنایی با صنعت به تهیه پیش نویسی شامل تعیین سیاستهای رسانه ای، شعارها و تاکتیکهای تبلیغاتی،استفاده از روابط و لابیگری ،جلب حمایت افراد بانفوذ، کنترل رسانه و فضای مجازی، به نفع جریان خاص "پایداری" پرداخت.
ایشان سعی داشت در حوزه انرژی با هماهنگی عناصر خبری تضعیف اعتبار "مسعود پزشکیان" کاندید انتخابات ریاست جمهوری سال 1403 اعتبار و قابلیت عمومی وی را در میان کارکنان این حوزه کاهش دهد."پهلوانی" رسانه ای است و سالها در حوزه انرژی در حال فعالیت می باشد.او با استفاده از ابزار و امکاناتی که در آپادانا خلیج فارس داشت برخی رسانه های خاص را تقویت میکرد تا به نفع یک جریان خاص فعالیت کنند.
مدیر دونبشی که در پشت پرده بصورت استتار شده برای یک جریان سیاسی مشاوره های تخصصی ارایه می داد اما بطور رسمی شناخته نشد.این افراد معمولاً در سایه باقی میمانند تا در صورت شکست، هزینهای متوجه آنها نشود، اما در صورت پیروزی، از نفوذ خود برای دستیابی به منافع مختلف استفاده میکنند.
اگرچه کاندیدای مد نظر وی و حلقه خاص در هلدینگ خیلج فارس شکست خوردند اما به واسطه دوستان اصلاح طلب و با خمیر مایه همشهری بودن به مدیرعاملی هلدینگ بزرگ "تاپیکو" رسید. انتصاب او محصول وفاق نبود بلکه نتیجه رفاقت با "مصطفی سالاری" مدیرعامل فعلی سازمات تامین اجتماعی است.انتهای پیام/
حق پاسخ گویی برای هر فرد و سازمانی که نامی از او در این یاداشت برده شده،محفوظ است.