کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی نفت آرا؛

وزير نفت در انتصابات هلدينگ خليج فارس ياران انقلاب را نااميد نكند

10 مهر 1400 ساعت 14:06

به وزير نفت توصيه داريم، با انتصاب مديران قبلی كه تفکر آنان در پستوی چراغ‌های خاموش، تخریب دولت مردمی است، باعث نااميدی ياران انقلاب و متخصصان جوان نشوند.


به گزارش اختصاصي پايگاه خبري تحليلي نفت آرا، خبرنگار ما در خبری از خيز برخی نمايندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و بازمانده‌های دولت قبلی برای تصاحب پست‌های كليدی وزارت نفت خبر داده بود.
در آن مطلب از باب اطلاع رسانی و تكليف خبری، نسبت به كنار زدن جريان انقلابی و متخصص در صنعت نفت و همچنين برخوردهاي عجيب با فعالان جريان مردمی در اين وزارتخانه، توصيه هایی را به وزير محترم جناب آقای مهندس اوجي داشتيم.
در اين مطلب بر آن هستيم، بار ديگر زنگ خطر را برای جريان انقلابی و وزير محترم نفت به صدا در بياوريم كه برای صيانت از بيت المال و حركت كردن در مسير انقلاب و بيانيه گام دوم، با در نظر گرفتن شرط تطهير اقتصادی و جامه عمل پوشاندن به توصيه‌ها و راهبردهاي مقام معظم رهبری در حوزه‌های اقتصادی و انرژی، راه ژنرال نفتی سابق را نرود.
شنيده‌های خبرنگار ما حاکی است، یکی از نیروهای مورد حمایت تیم وزير سابق كه در دوران ایشان، انتصاب‌های مختلفی داشته، امروز به همراه همان تیم به دنبال لابی کردن برای هلدینگ اقتصادی خلیج فارس است.
آقای وزیر نفت، شما مگر فراموشتان شده همان تيم وزير سابق شخص شما را از وزارت نفت تا شرکت های اقماری راه نداده بودند، تا مجبور به خدمت در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان شدید.
جناب آقای اوجی، آیا می دانید با انتصاب نيروی مورد حمايت وزير سابق به بزرگترين بنگاه اقتصادی كشور، همان تيم سابق در بزرگترین هلدینگ اقتصادی ماندنی خواهند بود و بر خلاف شعارها و وعده های رئيس جمهور، در حوزه نفت و انرژی تحولي نخواهيم ديد و همان مسير قبلي ادامه پيدا می‌کند.
جناب آقای اوجی، شما مگر به تیم اصولگرا و همرزمان خود در نفت که سال‌ها در کنار شما و دولت اصولگرا خدمت کرده بودند، اعتماد نداشته و نداريد (!) که به‌دنبال مديران دولت قبل می روید که انتصاب برخي از آنها در شرکت بازرگانی پتروشیمی با حمایت وزير سابق و تيم همراهش بوده است.
جناب آقای مهندس اوجی، شما فرصت خطا نداشته و زمان امتحان و فرصت ندارید، هلدینگ خلیج فارس و نیروهای ستادی باید نیروهای انقلابی و جهادی باشند که در دوران حکمرانی وزير سابق در نفت نبوده و امروز نوبت میدان دادن به آن یاران وفادار اصولگرایی است كه هشت سال  تیم وزير سابق به آنان ظلم کرده و آنها همانند شما از نفت به دور بوده اند و آنان را محکوم به حمایت از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات قبلی کرده بودند.
جناب مهندس اوجی، همه نيروهای دلسوز و متخصص در صنعت نفت بر اين نكته تاكيد دارند كه شما نباید راه وزير سابق را بروید، دست از حمایت نیروهای وزير سابق بردارید، چون این صندلی شاید آخرین صندلی مدیریت کلان وکارنامه نفتی شما باشد.
جناب آقاي مهندس اوجی، با انتصاب مديراني كه در گذشته از وزير و همدستانش حكم گرفته‌اند، نمی‌توانيد از گفتمان دولت مردمی حمايت كنيد، چون تفکر آنان در پستوی چراغ های خاموش، تخریب دولت مردمی است.
انتهاي پيام/.
 


کد مطلب: 1639

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/1639/وزير-نفت-انتصابات-هلدينگ-خليج-فارس-ياران-انقلاب-نااميد-نكند

نفت آرا
  https://www.naftara.ir