کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدگاه‌های متفاوتی در بین دولتمردان درباره موضوعات مربوط به انرژی، قیمت ارز و تحقق رشد اقتصادی در بودجه وجود دارد

6 آبان 1403 ساعت 12:06

نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ گفت:حساسیت ما این است که دیدگاه‌های متفاوتی در بین دولتمردان در موضوعات مربوط به انرژی، قیمت ارز و میزان تحقق و عدم تحقق رشد اقتصادی و بهره‌وری در بودجه 1404 وجود داشته باشد که باید برطرف شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه با وزیر اقتصاد و امور دارایی و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه پیرو برآورده شاخص‌های کلان اقتصادی لایحه بودجه سال آتی، گفت: در این جلسه وزیر اقتصاد امور دارایی و همچنین رئیس سازمان برنامه بودجه درباره رشد اقتصادی،نرخ ارز در سال آینده و میزان تورم بر اساس لایحه بودجه سال آینده، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
نماینده مردم «تربت حیدریه و مه ولات» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولین گزارش‌های بسیار خوبی بوده و مبتنی بر اسناد پشتیبان بود. از این رو در این جلسه، تحلیل‌های بسیار خوبی از روندهای گذشته اقتصادی و پیش بینی ادامه روند و تغییرات در ساختار بودجه ریزی ارائه شد.
نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ بیان کرد: همچنین در این جلسه مسئولین در رابطه با درآمدهای مالیاتی توضیحات بسیار مناسبی را به نمایندگان ارائه کردند. به موجب این توضیحات بسیاری از ابهامات نمایندگان در این بخش برطرف شد.
وی تاکید کرد: با این حال همچنان احساس می‌کنیم که بر روی دو الی سه موضوع اصلی اختلاف نظرهایی با دولت داشته باشیم. همچنین احساس ما این است که دیدگاه‌های متفاوتی در بین دولتمردان در موضوعات مربوط به انرژی، قیمت ارز و میزان تحقق و عدم تحقق رشد اقتصادی و بهره‌وری در بودجه 1404 وجود داشته باشد که باید برطرف شود. از این رو این موضوعات از جمله موضوعاتی است که ان شاءالله در روزهای آینده بیشتر به آن پرداخته خواهد شد./


کد مطلب: 15607

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/15607/دیدگاه-های-متفاوتی-بین-دولتمردان-درباره-موضوعات-مربوط-انرژی-قیمت-ارز-تحقق-رشد-اقتصادی-بودجه-وجود

نفت آرا
  https://www.naftara.ir