کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نهاد ریاست جمهوری و کمیسیون اصل نود خانه ملت آخرین وضعیت پرونده کیفری "هاشم نجفی اردکانی"گزارش دهند

30 مهر 1403 ساعت 10:05


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علی خضریان رئیس هیات تحقیق و تفحص از شستا  طی نامه به شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور وقت پیرامون فرآیند انتصاب وداشتن پروند باز کیفری محمد هاشم نجفی اردکانی مدیرعامل پیشین شرکت پلیمر پاد جم اشاره می کند. 
پرونده کیفری باز محمد هاشم نجفی مدیر عامل پیشین پلیمر پادجم متعلق به صندوق بازنشستگی و مدیر سابق حراست شرکت نفت پاسارگاد به رییس جمهور تذکر داده و خواستار عزل نامبرده شده است.
این پرونده در زمان مسئولیت نجفی اردکانی به عنوان مدیر حراست شرکت نفت پاسارگاد بوده و در شعبه 7 دادسرای ویژه کارکنان دولت در حال رسیدگی است.
همچنین در پایان این نامه آورده شده که انتصاب "نجفی اردکانی" بدون اخذ تایید صلاحیت افراد از مراجعه سه گانه نظارتی صورت پذیرفته است.
رئیس هیات تحقیق و تفحص ازشستا تقاضا کرد که انتصاب خارج از روال به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گزارش داده شود.
برخی گمانه زنی های بیانگر این است که نهاد ریاست جمهوری تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است و این نامه به اصطلاح بایگانی شد.
همچنین کمیسون اصل نود به عنوان یکی از وظایف ذاتی خود  تاکنون آخرین وضعیت  این پرونده را گزارش نداده است.
نفت آرا تاحصول نتیجه این موضوع را از نهاد ریاست جمهوری،شستا و کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پیگیری می کند و در روزهای آینده به آن می پردازد.

نفت آرا آمادگی انتشار جوابیه هر فرد و سازمانی که نام آن در این متن آورده شده را دارد.


 


کد مطلب: 15577

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/15577/نهاد-ریاست-جمهوری-کمیسیون-اصل-نود-خانه-ملت-آخرین-وضعیت-پرونده-کیفری-هاشم-نجفی-اردکانی-گزارش-دهند

نفت آرا
  https://www.naftara.ir