کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یکی نفتی گزینه استانداری خوزستان

18 مهر 1403 ساعت 10:45

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دولت سیزدهم است، او پیش از این در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء فعالیت داشته است، و مجری پروژه های متعدد محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان بوده است.


 به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،طبق بررسی ها نام "مهدی دوستی" به عنوان یکی از گزینه های سکانداری استانداری خوزستان مطرح شد.
دوستی در سال 1358 و در شهر اهواز متولد شده است. او تحصیلاتش را در رشته مهندسی عمران تا مقطع کارشناسی ارشد و در دانشگاه صنعتی سهند تبریز ادامه داده است. 
او کار خود را در صنعت نفت ایران به عنوان کارشناس سکو و مسئول شمع کوبی در قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز کرد. وی خیلی زود از کارشناس به سمت مدیر ارتقاء پیدا کرد، در 32 سالگی مدیر پالایشگاه ستاره خلیج فارس شد، و او را پدر خودکفایی بنزین کشور می دانند. 
دوستی در تاریخ 11 مهر ماه سال 1400 و در دولت سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار استان هرمزگان منصوب شد، از دیگر سوابق او می توان به معاونت فنی و مهندسی، عضویت در هیات رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، سه دوره مشاوره نمایندگان مجلس در حوزه انرژی و نیز اجرای حدود 20 پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان اشاره کرد.


کد مطلب: 15506

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/15506/یکی-نفتی-گزینه-استانداری-خوزستان

نفت آرا
  https://www.naftara.ir