کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر آذرماه برگزار می‌شود

14 مهر 1403 ساعت 16:39

رئیس مرکز امور بین‌الملل وزارت نیرو گفت: دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر اوایل آذرماه سال جاری به میزبانی شهر دوحه (پایتخت قطر) برگزار می‌شود.


نفت آرا: «مجتبی اکبری» درباره برگزاری نشست مشترک دبیران کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر افزود: در جریان سفر رئیس‌جمهور به قطر، کمیته پیگیری نهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در شهر دوحه برگزار شد.
وی بیان‌داشت: در این نشست همه مفاد و بندهای نهمین کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر با حضور «صالح المانع» دبیر قطری این کمیسیون و معاون وزیر صنعت قطر بررسی شد.
رئیس مرکز امور بین‌الملل وزارت نیرو خاطرنشان‌کرد: در این جلسه مقرر شد تا دهمین نشست کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر اوایل آذرماه سال جاری به میزبانی شهر دوحه و با حضور تجار و فعالان اقتصادی ایرانی برگزار شود.
دبیر ایرانی کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر ادامه‌داد: مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در حاشیه دهمین کمیسیون مشترک نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی با حضور تجار ایرانی برپا شود.
نفت آرا:روز ۱۲ مهر ماه «عباس علی‌آبادی» به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک ایران و قطر با شیخ «محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی» وزیر صنعت و تجارت قطر و رئیس قطری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در خصوص توسعه همکاری‌های اقتصادی ای دو کشور ملاقات کرد.
در جریان این دیدار مقرر شد تا در آذر امسال دهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور در قطر و با حضور دستگاه‌های اجرایی دو کشور برگزار شود که در حاشیه آن همایش تجاری و نمایشگاهی در دوحه برپا می‌شود.


کد مطلب: 15484

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/15484/دهمین-کمیسیون-مشترک-همکاری-های-اقتصادی-ایران-قطر-آذرماه-برگزار-می-شود

نفت آرا
  https://www.naftara.ir