کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده حوزه انتخابیه ماهشهر،امیدیه و هندیجان

با احداث پالایشگاه گاز جدید مخالفم/ تعجب می کنم محیط زیست چگونه مجوز صادر کرد/ به برخی کارها مشکوک هستم/میراث فرهنگی هم مخالف است

9 مهر 1403 ساعت 12:16


نماینده حوزه انتخابیه ماهشهر ،امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا پیرامون احداث پالایشگاه گاز جدید گفت :من با احداث پالایشگاه در این نقطه مخالف هستم چون در حوزۀ شهر است، ما در منطقه لکه‌های خالی زیاد داریم.
امیر حیات مقدم بیان داشت :در فاز ۲ منطقۀ ویژه لکۀ خالی داریم که البته هنوز شروع نشده است و می‌توانیم جا نمایی کنیم. در شهرک صنعتی می‌توانیم جا نمایی کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی خانه ملت با تاکید بر این اینکه  من نمی‌دانم چه اصراری دارند برای احداث در این زمین ،تصریح کرد: آلودگی این پالایشگاه مستقیم برای شهر است و ما با آن مخالف هستیم. عجیب است که چرا محیط زیست باید چنین مجوزی را صادر کند و متأسفانه ما به بعضی کار‌ها مشکوک هستیم.
وی در پاسخ به این سوال آیا مکاتبه‌ای با سازمان‌های مربوطه داشتید؟ هم اظهار داشت:خیر،فقط تلفنی صحبت کردیم. البته رئیس دفتر ما در ماهشهر جلساتی را گذاشته است و پیگیری می‌کند. البته خوشبختانه میراث فرهنگی مخالف است.
نفت آرا: شهرستان ماهشهر با دارا بودن ۲۳ شرکت پتروشیمی قطب صنعت پتروشیمی کشور است و بیش از ۷۰ درصد صادرات خوزستان مربوط به محصولات پتروشیمی است.
در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.


کد مطلب: 15447

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/15447/احداث-پالایشگاه-گاز-جدید-مخالفم-تعجب-می-کنم-محیط-زیست-چگونه-مجوز-صادر-برخی-کارها-مشکوک-هستم-میراث-فرهنگی-هم-مخالف

نفت آرا
  https://www.naftara.ir