کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید از کشوری که هماهنگ با تحریم های آمریکاست چه دستاوردی برای ایران دارد؟+تصاویر

8 شهريور 1403 ساعت 14:14

یک مخاطب با انتشار متنی کوتاه نسبت به سفر مدیرعامل و سایر مدیران پتروشیمی مارون جهت شرکت در دوره آموزشی به کشور ژاپن واکنش نشان داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،بعد از خروج ترامپ از برجام یکی از اولین کشورهایی که تمام مناسبات اقتصادی خود را در همه حوزه ها علی الخصوص صنعت نفت و پتروشیمی قطع کرد کشور ژاپن بود. این در حالیست که در اتفاقی نادر و بحث برانگیز عده ای از مدیران پتروشیمی مارون از جمله امین امرایی در این سفر به اصطلاح آموزشی راهی کشور گران قیمت ژاپن شدند! اینکه این سفر به کشوری که در سخت ترین شرایط اقتصادی حتی حاضر به ارسال پیچ خودروهای خود به ایران نشده است چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ آیا اینکه دولت تغییر کرده است و احتمال تغییر در مدیرعامل مارون نیز زیاد است این سفر اینگونه تلقی شود که ما در حال جابجایی هستیم یک سفر هم‌ به ژاپن برویم و چرخی هم آنجا بزنیم! آیا این ریخت و پاش سرمایه های بازنشستگان نیروهای مسلح نیست؟!



 انتشار این مطلب به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان منتشر می‌شود. هچنین حق پاسخ گویی برای شرکت پتروشیمی مارون یا هر شخص دیگری محفوظ است و این رسانه آمادگی انتشار دارد.


کد مطلب: 15280

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/15280/بازدید-کشوری-هماهنگ-تحریم-های-آمریکاست-دستاوردی-ایران-تصاویر

نفت آرا
  https://www.naftara.ir