کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی/

تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سرمايه گذاري و توسعه صنايع لاستيک

17 تير 1403 ساعت 16:48


به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک تغییر کرد.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک با مسئولیت محدود در تاریخ ۱۳۷۵/۷/۳ دایر و در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید . دفتر مرکزی شرکت در شهر تهران واقع بوده و کارخانه آن با نام شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک به مساحتی حدود ۴۰۰ هزار متر مربع در کیلومتر ۱۵ آزاد راه زنجان- تهران مستقر می باشد .
این شرکت تولید رسمی خود را در نیمه دوم ۱۳۸۲ آغاز کرد . تکنولوژی شرکت با ظرفیت اسمی تولید ۱۵،۰۰۰ تن فابریک دیپ شده در سال از نخ نایلون ۶ و ۶،۶ و نیز فابریک دیپ شده پلی استر از مرحله تاب و بافت به بعد، از شرکت زیمر آلمان، که یکی از عظیم ترین و معتبرترین دارندگان دانش فنی در جهان، صاحب تکنولوژی و سازنده ماشین آلات این صنعت می باشد، خریداری شده است .
شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک با ماموریت تولید منسوج استخوانبندی تایر از جنس نایلون ۶ و ۶،۶ برای کلیه تایرهای سواری و باری، بزرگترین تولید کننده این محصولات در منطقه بوده و تنها کارخانه ای است که چرخه کامل فرآیند تولید نخ تایر را دارا می باشد.
با توجه به فرصت های بازار و ظرفیت های موجود ، محصولات دیگری از قبیل فابریک منجید ، فابریک تسمه نقاله ، تور ماهیگیری ، نخ یارن (BTY ) و چیپس و استیل کورد نیز در تولیدات این مجتمع قرار دارد . همچنین اخیرا موفق به تولید محصول جدید پلیمرهای صنعتی (ZSP ) در مقیاس انبوه شده و در سبد محصولات این شرکت ثبت گردیده است .
این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و رعایت اصول مشتری مداری سهم عمده بازار داخلی این محصولات را در اختیار داشته و علاوه بر آن در سابقه فعالیت خود صادرات به کشورهای آسیایی ، اروپایی و آفرقای شمالی را هم در کارنامه خود دارد.
شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) 51.2 درصد مالکیت سهام مدیریتی این شرکت را بر عهده دارد.


کد مطلب: 14963

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/14963/تغییر-ترکیب-اعضای-هیئت-مدیره-مدیر-عامل-شرکت-سرمايه-گذاري-توسعه-صنايع-لاستيک

نفت آرا
  https://www.naftara.ir