کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی/

انتصاب شایسته سالارانه در صندوق های بازنشستگی کشوری/ "زمانپور" سرپرست صبا انرژی شد

21 آذر 1401 ساعت 19:46


به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، با صدور حکمی از سوی "نعمت‌الله ترکی" مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دکتر "علیرضا زمان‌پور" به عنوان سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صبا انرژی) منصوب شد.
"زمان‌پور" فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مالی و دارای سوابق متعدد تخصصی و مدیریتی در حوزه‌ سرمایه‌گذاری و مالی از جمله مدیریت خزانه‌داری صندوق توسعه ملی، عضویت هیات علمی دانشگاه، مدیریت مالی سازمان برنامه و بودجه  می‌باشد.
علی رغم انتصاب های سیاسی ، فامیلی و غیر تخصصی در ماهای اخیر این انتصاب براساس اصل شایسته سالاری صورت پذیرفت.
انتصاب یک مدیر متخصص ،مسئولیت پذیر،خوشنام،پاکدست می‌تواند نگرانی‌های سهامداران وصندوق را کاهش دهد و چشم‌انداز مثبتی را برای این مجموعه متصور شد.
"ترکی" با این انتصاب نشان داد که دنبال توسعه و ایجاد تحول است و نگاه تخصص گرایانه دارد.
نفت آرا از "ترکی"کاربلد بابت این انتصاب شایسته تقدیر می کند و به دکتر"زمانپور" تبریک گفته و آرزوی توفیق روز افزون برای وی دارد.
شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان یکی از مهمترین زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1367 به ثبت رسید. به منظور افزایش بهره‏‌وری و بازدهی سرمایه، این شرکت از اواخر سال 1394 رسماً فعالیت کاری خود را روی موضوعات مرتبط با نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی متمرکز نمود تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه، نسبت به ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سهامداران خود اقدام نماید.
انتهای پیام./


کد مطلب: 14935

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/14935/انتصاب-شایسته-سالارانه-صندوق-های-بازنشستگی-کشوری-زمانپور-سرپرست-صبا-انرژی

نفت آرا
  https://www.naftara.ir