کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از مناطق نفتخیز کدام شخص به خانه ملت راه یافت

12 اسفند 1402 ساعت 14:40


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،بر اساس اطلاعات دریافتی آقای امیر حیات مقدم پیروز انتخابات حوزه انتخابیه ماهشهر و امیدیه شدند.
در حوزه انتخابیه آبادان، جلیل مختار با ۲۰ هزار و ۵۷۶ رای به عنوان منتخب حوزه آبادان معرفی شد و جواد سعدون زاده، صادق کمالی، سید محمد مولوی و سید امین موسوی هم از حوزه آبادان به مرحله دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری محمدطلا مظلومی با کسب ۳۴.۷ درصد آرا به عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تعیین شد. کل آرای کسب شده در این دوره از انتخابات در حوزه بهبهان و آغاجاری ۷۷ هزار و ۱۹۴ رای بوده است.
 حوزه انتخابیه اندیمشک نیز با شمارش آرای ماخوذه "جهانگیر قلاوند " به عنوان منتخب مردم راهی خانه ملت شد.
 انتخابات رامهرمز و رامشیر رقابت میان ابراهیم متینیان و امیرحسین نظری  به دور دوم کشیده شد
استان کهگیلویه و بویراحمد
در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بام نفتی ایران  "غلامرضا تاجگردون" و در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حجت‌الاسلام "سیدمحمد موحد" حائز اکثریت آراء و به‌عنوان منتخبین انتخابیه این استان انتخاب شدند. 
استان بوشهر
بر اساس آمار غیر رسمی در حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی برای دومین بار متوالی به عنوان نماینده مردم انتخاب شد.در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم نیز جعفر پورکبگانی پیشتاز انتخابات است.
موسی احمدی در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر مجدداً انتخاب شد.در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان نیز غلامحسین زارعی پیشتاز است و غلامحسین کرمی دوم شد. 
شیراز
 در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با شمارش آرای ۷۶۰ صندوق از مجموع ۸۷۱ صندوق تا ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح آقایان روح الله نجابت با ۶۰ هزار و ۷۰۷ رای، جعفر قادری با ۴۷ هزار ۲۷۸ رای، علیرضا پاک فطرت با ۴۳ هزار و ۷۹۷ رای، ابراهیم عزیزی با ۴۲ هزار و ۶۳۵ رای، سید اسماعیل حسینی با ۳۷ هزار و ۵۳۰ رای، رحمت الله مرزوقی با ۳۶ هزار و ۵۳۳ رای، ضرغام صادقی با ۳۳ هزار و ۸۶۴ رای و خانم منصوره طاهری با ۳۲ هزار و ۷۱۴ رای پیشتاز انتخابات هستند.
 


کد مطلب: 13980

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/13980/مناطق-نفتخیز-کدام-شخص-خانه-ملت-راه-یافت

نفت آرا
  https://www.naftara.ir