کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از بانوان شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

12 دی 1402 ساعت 10:56

طی آئینی و در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از بانوان شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تجلیل بعمل آمد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، طی آئینی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از بانوان شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سالن شهید همدانی تجلیل بعمل آمد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این آیین با تبریک سالروز ولادت الگوی زنان مسلمان حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زن مسلمان است که تمامی خوبی ها و فداکاری ها برای خانواده و نقش آفرینی در جامعه در این شخصیت بزرگ دیده می شود.
برزگر با بیان اینکه زن نقش بزرگی در کانون خانواده ایفا می کند، گفت: نقش آفرینی زنان و تربیت و رشد فرزندان در خانواده و محور حرکت اجتماعی بودن بانوان در جامعه از نکات مهمی است که باید مورد توجه بانوان قرار داشته باشد.
وی با اشاره به فرد محوری در جوامع غربی و توجه اسلام به نقش و جایگاه خانواده در جامعه بیان کرد: امروز جوامع غربی به سمت فرد محوری و خدمت به سرمایه سوق پیدا کرده اند و کانون خانواده هویت خود را در کشورهای غربی از دست داده است، در حالی که اسلام محور حرکت اجتماعی و جامعه را بر بنیان خانواده بنا کرده است و جایگاه والایی را برای خانواده قائل است که اساس خانواده بر محور زن و نقش همسری و مادری است.
در پایان این آئین از بانوان شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مادرانی که در سال گذشته به مقام مادری رسیده اند توسط مدیرعامل سازمان با تقدیم هدایایی تقدیر شد.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 12943

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/12943/تجلیل-بانوان-شاغل-سازمان-منطقه-ویژه-اقتصادی-پتروشیمی

نفت آرا
  https://www.naftara.ir