کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محکومیت یک شرکت پتروشیمی در کردستان

21 آذر 1402 ساعت 11:12

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان خاطرنشان کرد:مدیرعامل شرکت علاوه بر محرومیت دو ساله از اشتغال در سمت مدیریت به پرداخت ۳۱۱ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از محکومیت یک شرکت پتروشیمی به میزان ۲ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال در استان خبر داد.
 حسین رحیمیان به خبرنگاران رسانه‌های استان اظهار کرد: پرونده یک شرکت پتروشیمی به اتهام اظهار خلاف واقع و قاچاق سه هزار و ۵۰۰ تن بنزین سوپر به ارزش ۳۱۱ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان رسیدگی شد.
وی با اشاره به اینکه شعبه با توجه به محتویات پرونده، تخلف قاچاق را محرز و مدیرعامل شرکت را به دلیل ارائه نکردن مجوز صادرات منطبق بر کالای کشف شده محکوم کرد، افزود: مدیرعامل شرکت علاوه بر محرومیت دو ساله از اشتغال در سمت مدیریت به پرداخت ۳۱۱ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان خاطرنشان کرد: شعبه نیز شرکت را به دو برابر محکومیت مدیرعامل، معادل ۶ برابر ارزش کالای قاچاق به پرداخت هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
رحیمیان افزود: شعبه همچنین به دلیل در دسترس نبودن کالا، شرکت را معادل ارزش کالای قاچاق به پرداخت ۳۱۱ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی که در مجموع ۲ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال محکوم کرد.
به گفته وی، گزارش این پرونده را پلیس گمرک باشماق برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مریوان ارسال کرد.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 12506

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/12506/محکومیت-یک-شرکت-پتروشیمی-کردستان

نفت آرا
  https://www.naftara.ir