کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نفت پاسارگاد در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پیشتاز است

22 آبان 1402 ساعت 10:59

دکتر اسفندیار روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه جاری در جریان برگزاری رزمایش ترکیبی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل که در بندر امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: نفت پاسارگاد همواره در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پیشتاز بوده و اقدامات متعددی را در این زمینه انجام داده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، دکتر اسفندیار روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه جاری در جریان برگزاری رزمایش ترکیبی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل که در بندر امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: نفت پاسارگاد همواره در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پیشتاز بوده و اقدامات متعددی را در این زمینه انجام داده است.
وی افزود: بازنگری کلی در سند مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و تدوین سناریو‌های محتمل حادثه و حریق در مجتمع‌های نفت پاسارگاد و برگزاری تمرین‌های دوره‌ای داخلی و یا ترکیبی به همراه پالایشگاه‌های همجوار از جمله فعالیت‌های شرکت در این حوزه است.
مدیرعامل نفت پاسارگاد گفت: این شرکت در حوزه آموزش‌های مربوط به مدیریت بحران نیز گام‌های مثبتی برداشته و آموزش‌های مستمر به منظور ارتقای آمادگی پرسنل در شرکت انجام می‌شود و در زمینه پدافند غیرعامل نیز دوره‌های آموزشی مفیدی به صورت مداوم در حال برگزاری است.
نفت پاسارگاد به عنوان تنها شرکت نفتی در رزمایش ترکیبی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مجتمع بندری امام خمینی (ره) حضوری فعال داشت.
از عناوین این رزمایش می‌توان به اطفای حریق شناور، امداد و نجات در دریا، رفع آلودگی دریایی، اطفای آتش‌سوزی مخزن نفتی، مقابله با نشت ماده شیمیایی، تخلیه اضطراری و تداوم کارکرد‌ها اشاره کرد.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 11946

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/11946/نفت-پاسارگاد-حوزه-مدیریت-بحران-پدافند-غیرعامل-پیشتاز

نفت آرا
  https://www.naftara.ir