کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی/

تحلیل فروش فصلی پتروشیمی‌های پلیمرساز/کدام شرکت بیشترین افزایش و کمترین افت دارد

21 مهر 1402 ساعت 15:15

این تحلیل شامل شرکت های مشود که محصولات آنها در بورس عرضه می گردد.


به گزارش  اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،پتروشیمی تندگویان با نماد شگویا در پایان فصل تابستان امسال رشد 20 درصدی نسبت به تابستان سال گذشته داشته اما در قیاس با بهار امسال افت 18 درصدی دارد.

جم پیلن در پایان تابستان امسال رشد 16 درصدی فروش نسبت به تابستان پارسال را رقم زد اما در قیاس با بهار امسال کاهش 9 درصدی را پشت سر گذاشته است.


پتروشیمی جم در تابستان امسال رشد 7 درصدی نسبت به تابستان پارسال داشته اما در مقایسه با بهار امسال افت 7 درصدی را پشت سر گذاشته است.


پتروشیمی بوعلی سینا در تابستان امسال افت 19 درصدی نسبت به تابستان پارسال داشته و در قیاس با بهار امسال افزایش 5 درصدی را نشان میدهد.


پتروشیمی اراک در تابستان امسال رشد 20 درصدی نسبت به تابستان پارسال و همچنین افزایش 8 درصدی در قیاس با بهار امسال را ثبت کرده است.



تولیدات پتروشیمی قائدبصیر، در تابستان امسال 19 درصد بیشتر از تابستان پارسال فروش داشت اما در قیاس با بهار کاهش 4 درصدی را نشان میدهد.

پتروشیمی پارس با درآمدی که در تابستان به دست آورده افت 3 درصدی نسبت به تابستان پارسال و همچنین کاهش 20 درصدی نسبت به بهار امسال داشته است.

پتروشیمی غدیر در تابستان امسال رشد 48 درصدی نسبت به تابستان پارسال داشته اما در قیاس با بهار امسال کاهش 10 درصدی را پشت سر گذاشته است.

پتروشیمی مارون تابستان امسال همانند سال گذشته فروش داشته اما در قیاس با بهار رشد 44 درصدی را نشان میدهد.


پلیمر آریاساسول در تابستان امسال رشد 13 درصدی را در قیاس با تابستان پارسال داشته اما نسبت به بهار امسال افت 5 درصدی را نشان میدهد.


درآمد پتروشیمی نوری در تابستان امسال 33 درصد بیشتر از فصل مشابه پارسال بوده و در قیاس با بهار امسال افزایش 63 درصدی داشته است.

 


کد مطلب: 11339

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/11339/تحلیل-فروش-فصلی-پتروشیمی-های-پلیمرساز-کدام-شرکت-بیشترین-افزایش-کمترین-افت

نفت آرا
  https://www.naftara.ir